مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ارومیه گفت: اقدام عملی و راه‌‌کارهای کاربردی برای تحقق یافتن شعار سال موردنیاز است، پس باید با برنامه‌ریزی رو به جلو گام برداشته شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۴۶
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

حجت‌الاسلام سیدعابدین صادقی امروز در گفت‌وگو با بسیج در ارومیه، گفت: برای اینکه شعار سال جامه عمل بپوشد، لازم است، اقدام عملی و راه‌کارهای موثر و کاربردی به کار بسته شود، که این مهم فقط با برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است.
وی در ادامه سخنان خود فرا رسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت را تبریک گفت، افزود: در بهار قرآن فقیر و غنی بر سر یک سفره خداوندی هستند، در سوره قدر آمده است، قرآن به یک‌باره بر دل پیامبر اعظم(ص) نازل شده است، پس باید برای درک عمیق آن به صورت جدی تلاش کنیم.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه، مقام معظم رهبری عنوان «مهار تورم و رشد تولید» را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: درصورتی مسئولان برای رفع تورم و عمل به منویات رهبری در این زمینه گام برمی‌دارند، که از وضعیت معیشتی مردم مطلع باشند، پس لازم است، افرادی از جنس مردم بر سرکار باشند.
وی خاطرنشان کرد: مهار تورم میسر نمی‌باشد مگر اینکه، آمادگی و اقدام عملی مدیران شایسته را شاهد باشیم، خداوند متعال در آیه ۵۵ سوره یوسف تجربه، ايمان بالا و امانت‌داری حضرت یوسف(ع) را متذکر شده است، به ویژه اینکه با چنین روحیه‌ای توانستند خشکسالی را مدیریت کنند.

‌حجت‌الاسلام سیدصادقی ادامه داد: پس برای اینکه بتوانیم بحران را مدیریت کنیم لازم است، از چنین خصیصه‌هایی برخوردار شویم و روش اولیای الهی را برای خودمان الگو قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه، برای رفع مشکلات اقتصادی به مدیران عمل‌گرا، جهادی و تلاش‌گر نیازمند هستیم، گفت: پس باید چنین شخصیت‌هایی را شناسایی کرده، به کار بگماریم و در نسل جدید نیز مدیران لایقی را پرورش دهیم.

ارسال نظرات