فرماندار شهرستان اردل گفت: ۱۲فروردین یکی از افتخارات مهم نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۲۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یعقوب شکوهی در جمع مردم و مسئولان شهرستان اردل به مناسبت روز ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت این روز مهم با تلاوت "وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ"ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث گردانیم.

این مقام مسئول گفت: 12فروردین، روز جمهوریت و اسلامیت، دوازدهم فروردین، سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ و یکی از افتخارات مهم نظام و انقلاب اسلامی و معماری معمار کبیر انقلاب حضرت امام (رضوان‌الله تعالی علیه) است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ۱۲ فروردین ۵۸ را در یک جمله تفسیر کنیم، این است که میزان رای مردم و ملت است، و این مردم هستند که برای خودشان نظامی را برمی‌گزینند و انتخاب کردند، نظامی که یک پایه‌اش جمهوریت و مردم‌سالاری است و پایه دیگرش اسلامیت است.

فرماندار شهرستان اردل، افزود: مقام معظم رهبری حضور گسترده مردم در یوم اللّه ۱۲ فروردین و رأی قاطع آنان را رأی به اسلام و اندیشه‌های اسلامی برشمرده و می‌فرمایند: مردم اسلام را می‌خواهند. این از روز اوّل گفته شد و در طول سال‌های متمادی نیز تجربه گردید. امروز هم واضح‌ترین حقیقت در نظام ما این است که آحاد و توده مردم از نظام حاکم بر کشور می‌خواهند که مسلمان باشند و اسلام را در جامعه تحقق ببخشد. این حکومت و این نظام، با این نام در دنیا اعلام شد و تشکیل گردید.

مهندس شکوهی، اظهار داشت: دوازده فروردین، بهار انقلاب ما و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی است، دوازده فروردین روز احقاق حق، روز پیروزی دین و تبلور اتحاد و ایمان، روز به ثمر نشستن نهال اراده و ایستادگی، روز آفتابی استقلال، است.

فرماندار شهرستان اردل افزود: روز جمهوری اسلامی، اولین قدم در راه تحقق حکومت اسلامی امام زمان (اروحنافداه) است،12 فروردین، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین است.

این مقام مسئول گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب و ماندگاری آن وحدت وانسجام ملی و حضور مردم در کنار مسئولین برای پیشرفت کشور است، یقینا امروز هم لازمه پیشرفت کشور و بویژه شهرستان ما و حل مشکلات، در کنار هم بودن و حضور مردم در صحنه وبی شک فعالیت شبانه روزی مسئولین میباشد، تازمانیکه مردم به نظام وفادار باشند و حضور همیشگی خود را درصحنه حفظ کنند مطمئنا دشمن نمیتواندخللی در روند روبه پیشرفت کشور داشته باشد.

مهندس شکوهی این عیدبزرگ و یوم الله را به عموم مردم ولایتمدارشهرستان اردل تبریک گفت: و ازخداوندمتعال عاجزانه استدعادارم که به ماتوفیق خدمتگزاری شایسته به مردم شهیدپرورشهرستان اردل عنایت کند.

ارسال نظرات