خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد از اجرای محافل انس با قرآن در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۲۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت به اجرای محافل قرآنی اشاره و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین ظرفیت برای اجرای محافل قرآنی و انس با قرآن است.

وی افزود: امسال همچون سال‌های قبل طرح «با شهدا در ضیافت نور» با حضور پرشور و معنوی روزه داران و بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه (س) از اولین روز از ماه مبارک رمضان برگزار و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، احکام و برنامه‌های فرهنگی  با حضور ائمه جماعات در روستاها و سخنرانان مجرب طی ماه مبارک رمضان در کنار محافل انس با قرآن در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: به همت سازندگی سپاه ناحیه بهار و به همت خیرین بسیجی در سال جدید طی دو مرحله توزیع بسته معیشتی در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارانی، مرغ، روغن و لبنیات بالغ بر ۱۴۰میلیون تومان بین نیازمندان شهر و روستاهای تابعه صالح آباد برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات