خبرهای داغ:
صادق پور گفت : ۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه‌ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۴۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

قزوین ؛ به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ صادق پور فرمانده سپاه امام صادق ( ع ) شهرستان آبیک با تبریک سال جدید در بیان اهمیت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی به عنوان نقطه تاریخ ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد:۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی از آن جهت اهمیت دارد که برخلاف همه نظامات سیاسی شرق و غرب ملت بزرگ ایران خواستند ( چه کسی باید حکومت کند )، این اتفاق برای اولین بار در قرن جدید بود که نظامی سیاسی در جهان ایجاد شد که با سایر نظام‌های موجود در جهان متفاوت بود.

وی افزود: از نظر مفهومی برای مردم ایران و جهان روشن بود چنین نظامی باید مشروعیت خود را از دو عنصر جمهوریت و اسلامیت کسب کند.

صادق پور یادآور با توجه به اهمیت رای مردم یادآور شد: در فلسفه سیاسی غرب و شرق بر این مسئله تأکید می‌شد که مهم نیست که چه کسی حکومت کند بلکه مهم آن است که چگونه حکومت کند و برای اولین بار در تاریخ معاصر در انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن بود چه کسی حکومت کند اهمیت بیشتری از چگونه حکومت کردن دارد .

وی خاطرنشان کرد: ۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه‌ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

صادق پور در پایان عنوان کرد: روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان‌های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است.

انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها