خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از انتظارات به حق مردم از اعضای شورا و شهردار به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی است.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۴۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر چمران وجود دارد ولی انتظار می‌رود سرعت پیشرفت آنها شتاب بیشتری بگیرد و مردم انتظار دارند امسال شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها باشند چرا که کلنگ‌زنی و آغاز پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

 

وی افزود: در مورد پروژه‌های عمرانی از قبیل زمین چمن طبیعی فوتبال، استخر، کمربند سبز، شهربازی، توسعه سرانه فضای سبز، پارک‌های محله‌ای، مشکلات بازار و بازاریان و نهضت آسفالت باید شاهد اقدامات مثبت و لازم با سرعت قابل قبول باشیم و امسال این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

 

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اگر سرعت عمل در کارها نباشد هزینه‌های زیادی روی دست مسئولان خواهد گذاشت و مجبور می‌شوند پروژه‌ها را با چند برابر هزینه به سرانجام برسانند و گاهی اوقات هم ممکن است پروژه‌ای به سرانجام نرسد و باعث گلایه مردم شود.

 

عبادی متذکر شد: تا حصول نتیجه لازم در راستای حقوق مردم شریف شهر چمران این موضوعات را پیگیری خواهم کرد و مسائل را با مردم درمیان خواهم گذاشت. زمان خدمتگزاری به مردم محدود است و باید زمان را دریافت و بدانیم فرصت به سرعت می‌گذرد و سر سوزنی در مورد حقوق مردم تعارف ندارم.

 

وی اذعان داشت: اعضای شورای شهر و شهردار دو سال از فرصت خدمتگزاری به مردم را پشت سر گذاشته‌اند و مردم همچنان به تحول عمرانی در شهر چمران امیدوار هستند.

 

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بزرگ‌ترین سرمایه است نباید کفران نعمت کرد و با بی‌توجهی و قدرنشناسی و عدم خدمت صادقانه به مردم این اعتماد از بین برود و باعث بی‌اعتمادی مردم شود.

 

عبادی یادآور شد: توصیه دیگری که به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چمران دارم این است که با مردم گفتگو کنند و پاسخگوی عملکرد خود و سؤالات مردم باشند.

 

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در مورد دیگر مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و عملکرد آنها از همین تریبون مقدس مطالبه‌گری خواهیم کرد، چرا که تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است و مردم به نماز جمعه امیدوارند که بتواند از طریق این جایگاه حقوق آنها بیان و از آنها دفاع شود.

 

خطیب جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: علت اصلی دشمنی استکبار به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تحقیر شدن و شکسته شدن ابهت آنها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

عبادی ادامه داد: همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی بدانند، با تلاش مردم و با وجود همه دشمنی‌ها، کشور در حال پیشرفت است. کشور در عرصه‌های مختلف در مسیر رشد قرار دارد و تلاش جوانان کشور این است که باوجود تحریم‌ها مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر پشتوانه حکومت‌ها نیروی نظامی است اما پشتوانه حکومت ما مردم هستند و مردم در این سال‌ها همیشه ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند.

 

امام جمعه شهر چمران در پایان با تبریک سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، اظهار داشت: جا دارد در این ماه پر خیر و برکت، سنت حسنه اکرام احیا و به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتر و به آنها کمک شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها