خبرهای داغ:

مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب
کد خبر: ۹۵۰۴۹۳۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده بر ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب تاکید کرد.

رقیه السادات مؤمن مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده، درباره موضوع حجاب با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری اظهارداشت: صحبت‌های ایشان در حوزه حجاب بسیار شفاف و روشن بود و ایشان بیان داشتند مسئله قطعاً حل خواهد شد همچنانکه در اولین هفته‌های انقلاب، امام بزرگوار مسئله حجاب را الزاماً و قاطعاً بیان کردند.

وی افزود: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و ایجاد تنش در جامعه با سو استفاده از موضوع حجاب هستند و صحبت‌های رهبری در راستای رفع تنش با همکاری مشترک نهادها، دولت و مردم است.

مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده خاطر نشان کرد: حوزه حجاب حوزه بغرنج و غیرقابل حل نیست و برای هر شخص و نهادی وظیفه‌ای مشخص شده است و نه قرار است اشخاص به حوزه نهادها ورود کنند و نه نهادها به حیطه دولت یا اشخاص، بنابراین با این رویکرد از دوقطبی در جامعه جلوگیری می‌شود.

مؤمن گفت: نقش و چارچوب کاری NGO ها و سازمان‌های مردم نهاد هم مشخص است و دولت هم در راستای مسئولیت اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب بیان داشت: قانون مجازات هنجارشکنان و تشدید مجازات ریشه و منشأءهای این موضوع از موضوعاتی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات