خبرهای داغ:
سردار نقدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

باید در جبهه های پیش رو در مقابله با دشمن به سلاح ایمان و توکل مجهز شویم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه خط دفاعی خرمشهر، میدان مجاهدت رزمندگان اسلام مقابل ۲٠هزار نیروی بعثی بود، بر لزوم تجهیز به سلاح ایمان و توکل در جبهه های پیش رو در مقابله با دشمن تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز اعجاز الهی/ خط دفاعی خرمشهر، میدان مجاهدت رزمندگان اسلام مقابل ۲٠هزار نیروی بعثی/ باید در جبهه های پیش رو در مقابله با دشمن به لاح ایمان و توکل مجهز شویم

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گفتگو با خیرگزاری بسیج در ایام آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت المقدس را از عملیات های سرنوشت ساز در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: عملیات بیت المقدس، عملیاتی کلیدی در رقم خوردن دفاعی مقدس در جنگ تحمیلی بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را روز اعجاز الهی برشمرد و تصریح کرد: رزمندگان اسلام بعد از ۲۴روز نبرد با دشمن متجاوز و اینکه تعدادی به شهادت رسیده بودند و زخمی هم داشتیم، مقاوم ایستادند.
یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز اعجاز الهی/ خط دفاعی خرمشهر، میدان مجاهدت رزمندگان اسلام مقابل ۲٠هزار نیروی بعثی/ باید در جبهه های پیش رو در مقابله با دشمن به سلاح ایمان و توکل مجهز شویم

رزمندگان اسلام در خط دفاعی خرمشهر  مقابل ۲٠ هزار نیروی مجهز رژیم بعثی ایستادند

سردار نقدی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در خط دفاعی خرمشهر در جریان عملیات بیت المقدس، مقابل ۲٠ هزار نیروی مجهز رژیم بعثی ایستادند و خاک خرمشهر را از وجود دشمن متجاوز پاک کردند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: قدرت خداوند متعال پشت و پناه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به ویژه در عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

سردار نقدی ایمان و توکل را از شروط اصلی پیروزی در میدان مقابله به دشمن و کفار به عنوان سفارش خداوند متعال در قرآن کریم برشمرد و اظهار داشت: باید در جبهه های پیش رو در مقابله با تهدیدات دشمن به سلاح ایمان و توکل به خدا مجهز باشیم، زیرا از شروط اصلی پیروزی هستند.

ت/ ۲۶۲۳

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها