مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در گفتگو با بسیج:
حجت الاسلام محمدی گفت:وقتی انسان از این دنیا چشم می بندد پرونده ی اعمال انسان اگر دارای فرزند باشد طبق نقل آیات و روایات باز می ماند و می تواند آرامشی باشد برای سرای آخرت باشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۱۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

حجت الاسلام  مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه در پیرامون جوانی جمعیت گفت:آنچه که ما امروز از رسول خدا (ص) به یادگار داریم و دل خوش به آن هستیم و تمام دل خوشی های ما امید به آمدن اوست فرزندی از فرزندان رسول خدا مهدی آل محمد(عج) است که چشم و چراغ علی مرتضی و حضرت زهرا سلام الله علیهما بوده است.این خود نمونه ایی از پاسداشت مقام فرزند است فرزندی که مایه ی آسایش دنیا و آرامش آخرت است.


وی افزود:وقتی انسان در دنیا پا به عرصه ی کهنسالی می گذارد ناگزیر به فکر فرزندانی است که در پیری عصای دست آنها باشد و آنجاست که می گوید ایکاش فرزندانی داشتم تا امروز آسایش مرا فراهم می کردند و تاکیدی که در خداوند متعال می فرماید و"بالولدین احسانا"مویّد این موضوع است.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:وقتی انسان از این دنیا چشم می بندد پرونده ی اعمال انسان اگر دارای فرزند باشد طبق نقل آیات و روایات باز می ماند و می تواند آرامشی باشد برای سرای آخرت باشد.


محمدی گفت:لازم به ذکر است فرزندان موجبات یک خانواده ی فعال،بانشاط،پویا و پیشرونده و پیبرنده را داراست و موجبات شیرینی زندگی ،تنوع و همچنین عدم دچار شدن به روزمرگی و استحکام بنیان خانواده و بالا رفتن سن پدر و مادر و امید در زندگی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات