فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله از تهیه و توزیع 14 دستگاه کولر به قیمت کارخانه در روستا لاسجرد در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، هیئت هفتگی شهدای گمنام با حضور اعضای شورا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه و اعضای هیئت نورالزهرا در روستا لاسجرد برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم هیئت هفتگی به صورت هفتگی و در طی مراسم ها و برنامه های مختلف با استقبال خوبی از سوی بسیجیان در روستا برگزار و در این هفته نیز به مناسبت دهه کرامت برپا و با صرف شام از اعضای هئیت پذیرایی شد.

او افزود: در راستای رزمایش مواسات و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا 14 دستگاه کولر آبی با قیمت کارخانه تهیه و بین اهالی روستا توزیع شد. البته توسط گروه جهادی پایگاه پشت درب منازل تحویل داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله ادامه داد: گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون نیز با مشارکت بسیجیان پایگاه به صورت مداوم و طی چند شب در هفته برگزار می شود.

معینیان با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی شهدا گفت: به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، ایستگاه صلواتی به یاد و نام شهید والامقام این عملیات (شهید غلامرضا شهروی و شهید عابدین) در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای روستا برپا شد.

او یادآور شد: مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد شهید بهشتی لاسجرد همراه با سخنرانی و مداحی و سفر زیارتی به قم در سالروز ولادت با همکاری هیئت امنا امام زادگان سید رضا و سید علی اکبر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها