خبرهای داغ:
سردار قلندری؛

دزفول، نماد تمام عیار «نظریه مقاومت» و الگوی آزادی خواهان جهان

معاون بین‌الملل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهرستان دزفول نماد تمام عیار نظریه مقاومت و الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان است.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۱۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

دزفول نماد تمام عیار «نظریه مقاومت» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول سردار سرتیپ پاسدار سید حمزه قلندری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح بازسازی سالن چند منظوره شهدای ورزشکار شهر میانرود با ابلاغ سلام و درود وزیر دفاع به مردم شهیدپرور دزفول با بیان اینکه همه ایرانیان نسبت به خاک خوزستان احساس تعلق دارند، افزود: وجب به وجب خاک مقدس خوزستان آغشته به خون شهدا است.

وی نتیجه مقاومت را سعادت در دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: آزادسازی خرمشهر با جانفشانی فرزندان ایران اسلامی از سراسر کشور رقم خورد و این پیروزی مقدمه پیروزی‌های بیشتر در دوران دفاع مقدس شد.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهرستان دزفول در پیروزی عظیم دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته است، اظهارکرد: تعداد شهدای دزفول برای آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس نسبت به جمعیت این شهر آمار بسیار برجسته‌ای است.

وی با تجلیل از شهدای ورزشکار افزود: ورزشکاران شهید ایران اسلامی در دفاع مقدس کسانی هستند که در مسابقه اصلی زندگی پیروز شدند و این شهدا باید الگوی جوانان و ورزشکاران امروز کشور باشند.

سردار قلندری با بیان اینکه شهرهای بخش مرکزی دزفول در پشتیبانی از مردم شهر دزفول نقش مهمی ایفا کردند، گفت: کمک به دزفول و شهرهای تابعه این شهرستان ادای دین به مردم این دیار مقاوم است.

احیای سالن ورزشی چند منظوره شهر میانرود با موافقت وزیر دفاع

سردار قلندری امر به ورزش را امر به معروف دانست و بیان کرد: احیای سالن چندمنظوره ورزشی شهر میانرود دزفول با موافقت وزیر دفاع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و این کار ادای دینی کوچک در مقابل خانواده شهدای این منطقه است.

وی با اشاره به مجاورت یکی از شرکت‌های ذیل وزارت دفاع در مجاورت شهر میانرود شهرستان دزفول افزود: علاوه بر سالن اصلی این مجموعه ورزشی، احیای سالن‌های تمرین جانبی این مکان ورزشی چند منظوره در دستور کار قرار گرفت تا استعدادهای ورزشی این شهر فرصتی برای بروز استعدادهای خود داشته باشند.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی به نقطه امید مردم بخش مرکزی و شهر میانرود تبدیل می‌شود، گفت: طرح‌هایی برای اشتغال در منطقه میانرود در دستور کار است که با تحقق این طرح‌ها شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها