خبرهای داغ:

مردم ولایتمدار رامهرمز در مراسم ارتحال حضرت امام (ه) و قیام ۱۵ خرداد

. همزمان با سی و چهارمین سال عروج ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد مردم ولایت مدار رامهرمز ، در جوار حرمین مطهر شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله مراسم عزاداری برپا کردند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۵۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، 

مردم قدرشناس و ولایتمدار رامهرمز در آستانه  سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و با نیابت از شهدای مظلوم این قیام به مراسم رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد آمدن تا ثابت کنند فرزندان خلف پدران شهید خود بوده و در راه دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی آماده جانفشانی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میری امام جمعه شهرستان رامهرمز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مردم شریف رامهرمز و مهمانان گرانقدر، بیان داشتند: که طبق آیات شریف قرآن خدا می فرماید؛ ای مردم ما رسولانی از جنس خودتان فرستادیم برای دو امر مهم، یکی عبادت کردن خدا و دوم رساندن پیام وحی و تبلیغ جهت هدایت شما، حجت الاسلام میری مصداق سخنانش را طبق آیات قرآن در زمان انقلاب، امام بزرگوار دانست و گفت: ایشان با تمام توان و تلاش شبانه روزی و تحمل همه ی مشقت ها و سختی ها با توکل به خدا به مبارزه با رژیم ستمگر شاهنشاه به پا خواست و با درایت در مسیر نجات ملت بزرگ ایران قدم برداشت تا اینچنین انقلاب بزرگی را رقم بزند و نام او همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند. 

 

 پس از آن حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان سخنران مراسم، ضمن عرض تسلیت رحلت امام بزگوار در سخنان خود از انقلاب بزرگ اسلامی گفت و بیان داشت: رهنمودها و سیره عملی امام خمینی (ره) در هر برهه زمانی کارآمد و بدون شک بهترین روشنگر راه آینده است و امروز شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است. 

 

وی در ادامه افزود: امروز در سی و چهارمین سالگرد ارتحال معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به فضل الهی، انقلاب اسلامی ، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری خلف صالحش، دوران بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.

 

ایشان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ خاطر نشان کرد: بی تردید قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان مبداء و سرآغاز حرکت عظیم و انقلابی ملت ایران است که با نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها