خبرهای داغ:

همایش جوانی جمعیت و آسیب های کم فرزندی

همایش جوانی جمعیت و کم فرزندی با سخنرانی دبیر ستاد راهبری جمعیت و خانواده حوزه های علمیه کشور به همت حوزه ۲ بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه امام علی علیه السلام در دبستان دخترانه رهنما برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز ، همایش جوانی جمعیت با سخنرانی حجت الاسلام رسول ساکی، دبیر ستاد راهبری جمعیت و خانواده حوزه های علمیه با حضور آموزگاران ابتدایی، معلمان و معاونین پرورشی ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

 

 در این همایش، حجت الاسلام ساکی در خصوص اجرایی کردن افزایش جمعیت، گفت: برای افزایش جمعیت باید به دنبال راه اندازی و فعال کردن مجموعه های مردمی و حلقه های میانی خودجوش باشیم.

 

 وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیشبرد این مسئله به دنبال جوان مومن انقلابی متدینی است که مستمرا فعالیت داشته باشد و با پیگیری، آحاد مردم را به میدان بیاورد.

 

حجت الاسلام ساکی درباره آسیب های کم فرزندی و تک فرزندی در خانواده ها، بیان کرد: بچه تک فرزند، کودکی را درک نمی‌کند همیشه با دو بزرگسال زندگی می کند.تربیت بچه با مشکل مواجه می‌شود؛ زیرا وقتی تعداد بچه ها زیاد باشد، تربیت آنها راحت‌تر است.

 

 وی ادامه داد: بچه تک فرزند ظاهر و قیافه او خوب و مرتب است، اما در باطن بچه منزوی، افسرده یا از لحاظ روحی و روانی مریض است.بچه تک فرزند به جای همبازی با کودک همبازی رسانه دارد. عدم اعتماد به نفس و یا اعتماد به نفس بیش از حد از دیگر آسیب های کم فرزندی و تک فرزندی در خانواده ها است.

 

 در پایان همایش جوانی جمعیت از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها