خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمدی پیام:

جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حرکت است

همدان- کارشناس مذهبی گفت:  جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حرکت است و به سوی مسیر الی الله و امام زمان(عج) در حرکت است.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۰۰
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدرضا محمدی پیام در جمع بسیجیان پایگاه شهید به جامه از توابع حوزه حضرت فاطمه(س) همدان، ضمن تبریک ایام ماه ذی الحجه و اینکه هدف از زیارت خانه خدا در این ماه چیست؟ اظهار کرد: محتوای دین استکبارستیزی است و یکی از ابعاد حج مبارزه با شیاطین است که شامل استکبار، دنیاپرستی و... می‌شود و شیاطین انس و جن هستند که یکی از شیطان‌های بزرگ آمریکا است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است»، افزود: از زمان پیامبر خاتم(ص) بیش از یک هزار و ۵۰۰ سال می‌گذرد و آمریکایی که ادعای حقوق بشر دارد، خلاف آن عمل کرده و می‌کند و رو به زوال است.

این کارشناس مذهبی گفت: آمریکا در طول ۲۴۵ سال اخیر ۲۲۷ جنگ راه انداخته و به کشورهای مختلف حمله کرده است؛ سال ۱۹۴۵ به ژاپن و سال ۱۹۴۸ به برلین حمله کرد و در جنگ جهانی دوم 2 میلیون و 500 هزار نفر کشته شدند؛ به کشورهای اردن، لبنان، ویتنام و... حمله کرده است.

وی ادامه داد: این شیطان بزرگ در سال ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد و در سال ۱۹۷۰ به کامبوج و در سال ۱۹۷۸ به پاناما و با حمایت از اسرائیل حدود ۸۰ سال است که لبنان و فلسطین را مورد هجوم خود قرار داده است.

محمدی پیام با بیان اینکه آمریکا در امور داخلی و سیاسی ۱۷ کشور دخالت کرده است، ابراز کرد: طراح انقلاب مخملی و... در گرجستان، کودتای ۲۸ مرداد در ایران و کودتای نوژه و ۳۱ شهریور ۵۹ آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران که حدود ۶۰ میلیارد دلار ارزیابی حمایت‌های نظامی آمریکا در جنگ ایران و عراق بوده است.

وی عنوان کرد: تحریم ایران توسط آمریکا از اولین روزهای انقلاب تا امروز است؛ کنگره آمریکا برای نابودی و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بوده و ۱۷۶ میلیون دلار آمریکا طی ۱۵ سال اخیر هزینه  کرده است، برای اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران را منقرض کند، اما خودشان رو به زوال هستند و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حرکت است و به سوی مسیر الی الله و امام زمان(عج) در حرکت است.

این کارشناس مذهبی گفت: امروز آمریکا با یک سیاست کهنه و قدیمی و با بی حجابی زنان می‌خواهد کشور جمهوری اسلامی و شیعی را منقرض کند که ما باید دشمن شناس باشیم و فریب این دشمن دیرینه خود را نخوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار