امام جمعه دامغان:

تقاص خون‌های به ناحق ریخته شده، نابودی رژیم جعلی صهیونیست است

دامغان_ امام جمعه دامغان ضمن بیان این موضوع که جبهه مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهند گذاشت، گفت: تقاص خون‌های به ناحق ریخته شده، نابودی رژیم جعلی صهیونیست است.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۹۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در اجتماع ضد صهیونیستی مردم ولایتمدار این شهرستان گفت: جنایت بیمارستان‌ها و مراکز عمومی و مسکونی غزه نمادی زنده از ۷۰ سال جنایات این جرثومه فساد است و در همه قوانین و قواعد بین المللی بمباران بیمارستان ها ممنوع و عملی جنایتکارانه و ضدانسانی محسوب می شود، اقداماتی که تنها از فرزند نامشروع شیطان بزرگ سرمی‌زند.

امام جمعه دامغان بیان کرد: سردمداران خونریز رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آمریکایی و اروپایی آنان بدانند، تقاص این خون‌های به ناحق ریخته شده تنها نابودی این رژیم جعلی است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با یادآوری سخنان روزهای اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: بی‌تردید جبهه مقاومت، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت و انتقامی سخت در انتظار آنها است، همانگونه که عملیات افتخار آمیز طوفان الاقصی هیبت پوشالی این رژیم کودک کش را فروریخت و شکستی جبران ناپذیر را به غاصبان قدس شریف تحمیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار