خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

انتظار ما از رسانه‌ها صداقت و حمایت از محرومین است

امام جمعه شهرستان پاوه در خصوص انتظارش از رسانه‌های حال حاضر گفت:‌ آنچه ما از رسانه‌ها انتظار داریم صداقت است و به‌موقع خبر فرستادن هست و حمایت از محرومین و مظلومین جامعه هست.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۷۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ملاقادر قادری اظهار کرد: عرب‌ها یک مطلب معروفی دارند که می‌گویند «هرکسی که قدرت بر روی رسانه‌ها داشته باشد، قدرتش بر روی مردم هم ثابت‌شده است».

وی افزود: امروز رسانه‌ها بر جامعه مسلط هستند. پیام رسانه‌ها، مطلب و حضور رسانه‌ها، هم بیداری است، هم آگاهی است و هم نشان‌دهنده قدرت و تسلط آن‌ها هست.

امام جمعه شهرستان پاوه در خصوص انتظارش از رسانه‌ها در حال حاضر عنوان کرد:‌ آنچه ما از رسانه‌ها انتظار داریم صداقت است و به‌موقع خبر فرستادن هست و حمایت از محرومین و مظلومین جامعه هست.

وی ضمن اشاره به نقش بالای خبرگزاری فارس در تبیین و روشنگری ادامه داد: من تنها خبرگزاری‌ای که با تلفن همراهم نگاه می‌کنم خبرگزاری فارس هست.

ملاقادر قادری ضمن ابراز خرسندی از مجموعه خبرگزاری فارس ابراز داشت: از خداوند توفیق روزافزون برای شما و همکارانتان دارم و توفیق و سعادت و سربلندی و سلامتی برای زحمت‌کشان و خبرنگاران در خبرگزاری فارس را از خداوند خواستارم و ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه‌ی ما را ختم به خیر بگرداند و امیدوارم این دعای پیامبر(ص) شامل حال شما بشود که فرمودند: «آخر عمر ما را به خیر بگرداند».

ماموستا ملاقادر قادری با حکم امام خمینی(ره)، بیش از 4 دهه هست در سنگر محراب و منبر و جایگاه امام‌جمعه شهرستان پاوه در میان علما اهل تسنن به‌عنوان یک شخصیت برجسته و فرهیخته در مردم اهل تسنن به‌عنوان عالم وحدت‌گرا از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار