خبرهای داغ:

آغاز رقابتی برای امید آفرینی به قلم رسانه های خوزستانی

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در خوزستان امروز با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه در سه محور جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی با حضور ۲۸ تیم رسانه ای آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۳۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج بیان داشت: لیگ رسانه جام رسانه امید در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه امید آفرینی به جامعه و بحث  جهاد تبیین که به عهده رسانه ها قرار دادند طراحی شد و توسط استان ها اجرا گردد‌.

کارآموزیان با بیان اینکه استان خوزستان  ششمین استان در حال برگزاری این  لیگ رسانه است گفت: اصحاب رسانه  در حوزه های که پیشرفت در استان خوزستان  انجام گرفته است با حضور  تولید کنندگان و صنعت گران  به تبیین این پیشرفت ها می پردازند.

او اضافه کرد: تولید محتوا در قالب های مختلف صورت می گیرد و در سکوهای مختلف منتشر می گردد.

به گفته ی مسئول سازمان بسیج رسانه کشور  هیات داوران با استفاده از پایشگرهای هوشمند،  تولیدات محتوایی را سنجش و از لحاظ کیفیت بررسی می کنند همچنین میزان بازنشر و بازخورد گیری و تحلیل احساسی مثبتی که مردم  از این اخباردارند بررسی می کنند.

کارآموزیان افزود: مرحله ملی به صورت ۴۸ ساعته در تهران با حضور مسئولین و صنعتگران برگزار می گردد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

 

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

 

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

 

نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده و تیم خبرگزاری بسیج خوزستان  با نام شهید حسن درویش وارد این رقابت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار