پیام تبریک سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت ماه رجب

کلید حل مشکلات «دعا، یاد خدا و اصلاح دل‌ها» است و ماه رجب عید کسانی است که قصد اصلاح قلوب خود را دارند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۹۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت ماه رجب پیامی را صادر کردند که متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ و...
کلید حل مشکلات «دعا، یاد خدا و اصلاح دل‌ها» است و ماه رجب عید کسانی است که قصد اصلاح قلوب خود را دارند. (قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران نظام در ۱۳۹۷/۰۱/۲۰)
 
به راستی که ماه رجب مملو از رحمت و غفران بی کران پروردگار است.
ماه رجب فصل روئیدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت، و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.
ماه رجب، از ماه های بزرگی است که طلوع سه امام معصوم، امام علی(ع)، امام محمد باقر(ع) و امام جواد(ع)، را در آن شاهدیم و شروع بزرگ ترین جنبش تاریخ بشری، یعنی برانگیخته شدن پیام آور مهر و محبت، محمد مصطفی(ص) برای هدایت و سعادت انسان ها، در آن اتفاق افتاده است.
کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند.

اینجانبان حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها و میلاد باسعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید، شکافنده معماهای وجود و وارث علم علوی حضرت امام محمد باقر(ع) را به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ، عاشقان شجره طیبه ولایت و امامت و رهپویان راه حقیقت و به ویژه مردم شریف و شهیدپرور شهرستان کوهبنان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه عظیم بهره‌ کافی و وافی را ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار