خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

ما باید پیامی را تولید کنیم که مخاطب خنثی با دریافت آن، به یک فردِ کنش‌گر تبدیل کند

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بالاترین مدل بازاریابی اقتصادی، آن قدرتی است که بتوانید مخاطب خنثی را به یک فردِ مشارکت‌کننده تغییر دهد، گفت: ما باید پیامی را تولید کنیم که مخاطب خنثی با دریافت آن، به یک فردِ کنش‌گر تبدیل کند.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۲۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

ما باید پیامی را تولید کنیم که مخاطب خنثی با دریافت آن، به یک فردِ کنش‌گر تبدیل کند

به گزارش خبرگزاری بسیج، «فرشاد عالی» معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین امروز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) طی سخنانی در همایش تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی و فعالان فضای مجازی استان مازندران گفت: سرمایه اجتماعی هر مجموعه، منوط به مقبولیت آن مجموعه نزد افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه اگر قرار است بر مدار امید دور هم جمع شویم نباید ترس و اِبایی از بیان نقدها داشته باشیم، گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر ویژگی شتاب‌دهندگی، نقش واسط میان دستگاه‌ها و مخاطبان را ایفا می‌کنند.

عالی ادامه داد: مدار امید، صرفاً منحصر به بیان خوبی‌ها نیست بلکه باید در آن، به بیان نقدها و ضعف‌ها نیز توجه شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بالاترین مدل بازاریابی اقتصادی، آن قدرتی است که بتوانید مخاطب خنثی را به یک فردِ مشارکت‌کننده تغییر دهد، گفت: ما باید پیامی را تولید کنیم که مخاطب خنثی با دریافت آن، به یک فردِ کنش‌گر تبدیل کند.

وی با بیان اینکه مشروعیت و مقبولیت یک سازمان از طریق رویکردی که اتخاذ می‌کند محقق می‌شود، اظهار کرد: جریان رسانه یک ابزار است و اصطلاحاً روابط عمومی‌ها به مثابه واسط و شناسنده و حرفِ ربط هستند.

عالی با تاکید بر این نکته که تولید تصویر گرم از اقدامات بسیج و همچنین مردمی‌سازی روابط عمومی، از وظایف روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین است، گفت: همچنین توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری، از رسالت‌های ما در مجموعه روابط عمومی بسیج است‌.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار