بهره برداری از ۳۰۲ پروژه در هفته امامت و ولایت در استان مازندران

سردار سلیمانی: در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر سیصد و دو پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته ها و تخصص های مختلف، مورد بهره برداری قرار میگیرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۱۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سليماني "رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور" از پروژه آبرساني مجتمع عایواک استان مازندران بازدید کرد.

این پروژه به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا به حال بیش از ۴ کیلومتر مراحل احداث و لوله گذاری آن به پایان رسیده که با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار استان مازندران رفع خواهد شد.

سردار سلیمانی "رئیس سازمان بسیج مستضعفین" درحاشیه این بازدید ضمن اشاره به بسیج سازندگی سپاه های استان که متقبل پروژه های بسیار متفاوت و متعددی شده، گفت: سپاه کربلا و بسیج سازندگی استان شهیدپرور مازندران در سطح کشور به عنوان سپاه نمونه و بسیج سازندگی نمونه در زمینه انواع خدمات به مردم بخصوص طرحهای عمرانی و زیربنایی مشهور و معروف می باشد.

وی افزود: در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر سیصد و دو پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته ها و تخصص های مختلف، مورد بهره برداری قرار میگیرد.

سردار سلیمانی پروژه های آب رسانی را از جمله پروژه های مهم خواند و بیان داشت: اگر در یک محلی تنش آب شرب وجود داشته باشد، مردم اذیت و آزار میبینند و دچار مشکلات میشوند در این محلی که قرار داریم، طرحی بوده که در سال های گزشته به دلایلی معطل مانده درصورتیکه هم اکنون با تلاش جهادی بسیج و سپاه کربلا چهار کیلومتر آن انجام شده است و چهار کیلومتر دیگر هم با سرعت بسیار مناسب در حال انجام می باشد زیرا در این استان اراده شده است که برای حل مشکلات مردم به صورت جهادی کار انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تقدیر و تشکر از سپاه کربلا، تصریح کرد: هیچ مانعی نتوانست سپاه کربلا را وادار کند تا طرح های درحال اجرا را متوقف کند حتی برای بعضی از مشکلات، تدابیر خاصی اتخاذ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار