سرهنگ امیری:

شکستن محاصره تبلیغاتی کشور و امیدآفرینی از اوجب واجبات است

همدان- رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شکستن محاصره تبلیغاتی کشور و امیدآفرینی از اوجب واجبات است که هدف کلان ما است.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۲۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
شکستن محاصره تبلیغاتی کشور و امیدآفرینی از اوجب واجبات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در گردهمایی اصحاب رسانه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، ضمن تبریک روز قلم و تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: در جهانی زندگی می‌کنیم که به عنوان جاهلیت مدرن نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه امروز ماهواره‌ها و رسانه‌های متعدد دیداری و شنیداری جهان کار تبلیغاتی سنگینی را انجام می‌دهند، گفت: حدود ۹۰ درصد مردم دارای گوشی تلفن همراه هستند که ۷۵ درصد آنها هوشمند هستند، ۹۴ درصد مردم جهان از اینترنت استفاده می کنند که ۸۳ درصد آن از طریق تلفن همراه است و واقعیت این است که اطلاعات اولیه برای آنالیز اخبار ندارند.

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حضور مردم در شبکه‌های اجتماعی و با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در ایران قابل دریافت است، افزود: برخی از مردم بعضاً دو و یا سه رسانه دارند که نمی‌توانند برخی از آنها را مدیریت کنند.

وی با اشاره به چالش‌هایی که در کشور و استان وجود دارد، گفت: در حالی که همه دنیا فضای رسانه‌ای را مدیریت می‌کند در بحث رسانه یک ضعف بزرگ در شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم؛ این قرارگاه که به عنوان بزرگ‌ترین قرارگاه فرهنگی جنگ نرم کشور است در دولت‌های گذشته حتی یک جلسه هم برگزار نشد، اما در دولت شهید رئیسی به صورت اخص به آن پرداخته شد و تصمیمات خوبی در این چند جلسه گرفته شد.

امیری با اشاره به ضعف در شورای فضای مجازی کشور با عنوان قرارگاه هدایت گفت: ساماندهی و صیانت از فضای مجازی کشور با این قرارگاه است که تقریبا حال خوشی ندارد و باید به آن توجه کرد که به عنوان چالش اصلی ما است.

وی ادامه داد: وابستگی کامل زیرساختی در حوزه سخت افزاری، سیستم عامل و سرویس دهی فضای مجازی کشور هنوز مشهود است و با گذشت ۵ دهه از انقلاب باید این حوزه را به احسن وجه مدیریت می‌کردیم؛ همچنین ساماندهی، هم افزایی، نوآوری و مهارت جبهه انقلاب اسلامی و دسته‌های تبلیعاتی از جمله اینها است.

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: شکستن محاصره تبلیغاتی کشور و امیدآفرینی از اوجب واجبات است که هدف کلان ما است؛ نظام سلطه در حال منهزم شدن است و به دست قاسم سلیمانی‌های امروز انجام شدنی است.

در ادامه این مراسم نمایندگانی از رسانه‌ها به ارائه دغدغه‌ها و مشکلات حوزه رسانه در استان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها