برنامه‌های گروه جهادی بسیج رسانه شهید ذوالفقاری برای نقش آفرینی موثر در جامعه

مسئول گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری گفت: وسعت دادن جمع گروه شهید هادی ذوالفقاری، کمک به آنها برای نقش آفرینی موثر در جامعه از برنامه‌های تنظیم شده این گروه جهادی است.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۳۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سپیده بهرامی مسئول گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد علیه‌السلام، انگیزه و اهداف این گروه را عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم حربه رسانه‌ای دشمن را به نحو احسن خنثی کنیم و مبانی درست انقلاب را به مردم به ویژه نوجوانان بشناسانیم.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه با ارگان‌ها و تشکیلات مختلف کشور در ارتباط هستیم، گفت: ایجاد بستری مناسب و ادوات لازم برای تولید محتوا از دغدغه‌های همیشگی ما بوده که اگر این امر مهیا شود فعالیت مارا تسهیل می‌کند.

سپیده بهرامی افزود: تفکر این گروه در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هنرمندانه به نمایش دراوردن فعالیت و خدمت رسانی‌های بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه نیاز به گروه‌های جهادی دارد و فرصت‌طلب‌ترین انسان‌ها برای انجام کار‌های خیر مومنان هستند.

مسئول گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری با اشاره به برنامه‌های گروه و فعالیت‌های جهادی، گفت: انگیزه‌های درونی نقش مهمی برای فعالیت‌های جهادی دارد و بیشترین فعالیت ما نشان دادن مسیر‌های خدمت به جامعه است.

مسئول گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری در ادامه افزود: انتشار و تولید محتوا خدمت به مردم به خصوص قشر نیازمند جامعه، ضمن ایجاد امید در جامعه، باعث تقویت روحیه ایمان و دور شدن از منیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کار‌های ما، احیای خرده فرهنگ‌ها است از خرده فرهنگ‌هایی که باید در رسانه احیا شود، جهاد تبیین، فرهنگ شهید و شهادت، انتشار خدمت و کمک رسانی به مردم در مناطق محروم است.

وی ابزار هنر راهی برای انتقال مفاهیم ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان است، اظهار کرد: با استفاده از ابزار هنر باید فرهنگ کمک و خدمت رسانی همانند شهدا را به نسل‌های جدید معرفی کرد.

این جهادگر بسیجی به سایر فعالیت‌های گروه جهادی شهید ذوالفقاری به عنوان مسائل اجتماعی وفرهنگی قرار دارد، عنوان کرد و گفت: توانمند سازی خانواده‌ها با هدف صیانت از خانواده و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی با استراتژی پیشگیری و آموزش بر مبنای مشاوره دینی و تعمیق باور‌های اعتقادی، برنامه‌های متعددی را در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی با شیوه‌های کارگاهی، نشست و همایش در سه حوزه نوجوانان، جوانان و خانواده ارائه کرده است.

بهرامی افزود: گروه‌های هدف و مخاطبان اصلی این کارگاه‌های آموزشی دختران و مادران جوان هستند که از محتوای آموزشی این کارگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: استفاده از نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های رسانه ای، اجتماعی و مشارکتی برای تولید محتوای اثر بخش و نتیجه‌های موثری در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های گروهی و اجتماعی کمتر مورد توجه جامعه بوده و باید فرهنگ کارگروهی و فعالیت‌های اجتماعی فراهم شود که طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در این مسیر فعالیت‌های گروهی بوده که نتایج آن در بلند مدت دیده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در امر فرج و زمینه سازی ظهور به کمک این گروه جهادی موثر واقع شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار