خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت بیدستان؛

تولید غذای سالم، حلال و پاک ماموریت شرکت بیدستان است/ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم 

تولید غذای سالم، حلال و پاک ماموریت شرکت بیدستان است/ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم 
کریمی عنوان کرد: تولید غذای سالم، حلال و پاک ماموریت ما در شرکت بیدستان است
کد خبر: ۹۶۲۰۶۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

قزوین_ به گزارش بسیج، مصطفی کریمی مدیرعامل شرکت بیدستان در نشین خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات شرکت بیدستان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار و با اشاره به جایگاه رسانه در جامعه بیان کرد: وقتی به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام و ابلاغ شد، اگر بخواهیم این شعار را محقق نماییم، این اعلام یک ماموریت و تکلیف است، لذا باید پیوندی بین صنعت، دانشگاه و رسانه ایجاد شود. 

 

وی گفت: برای جهش در تولید نیازمند فکر و دانش و نظریه هستیم. کارخانه، تولیدکننده نظریه دانشگاه است و در این میان جهاد دانشگاهی حلقه بین صنعت و دانشگاه است. باید دید دانشگاه برای این جهش تولید با مشارکت مردم مدلی ارائه کرده که بتوان با پیروی از این مدل این امر را محقق نماییم. 

 

مدیرعامل شرکت بیدستان اظهار کرد: انگیزه ها و مشارکت مردم برای توسعه تولید، دو امری است که از طریق رسانه ایجاد می شود. رسانه باید شور و آگاهی را رقم بزند تا اتفاقات خوش ایجاد شود. 

 

کریمی عنوان کرد: برای تامین برق شرکت تلاش می کنیم تا از انرژی های پاک استفاده کنیم. با تلاش وزارت نیرو استفاده از انرژی خورشیدی به صرفه تر شده است. باید تسهیلات مالی ارزان قیمت به یاری ما بیاید. 

 

وی افزود: یک شرکت تولیدی پیش از اینکه به اشتغال فکر کند باید به بهره وری فکر کند. ما نیز موضوعات توسعه ای را در دستور کار داریم. بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را اجرا نماییم که موجب تولید دو برابری و ارزان تر محصولات خواهد شد. بالغ بر صد میلیارد تومان هزینه این کار است که نیازمند مساعدت بانک هاست.

 

کریمی یادآور شد: روزانه سی هزار لیتر الکل که می تواند تا پنجاه هزار لیتر افزایش یابد و تولید روزانه ۱۰۰ هزار تن سرکه بخشی از تولیدات شرکت بیدستان قزوین است.

 

وی افزود: تولید غذای سالم، حلال و پاک ماموریت ما در شرکت بیدستان است و معتقدیم بازار غیرمطمئن و محصول تقلبی موجب رکود صنعت می شود. 

 

مدیرعامل شرکت بیدستان در ادامه بیان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا شرکت بیدستان پنج ماه خط تولید خود را تغییر داد و خود را موظف به تولید ماده ضدعفونی کننده کرد. در شرایطی که شرکت می توانست سایر مواد غذایی تولید کند، خود را در خدمت یک وظیفه اجتماعی قرار داد و قیمت ها را به نفع مصرف کننده به نحوی کاهش داد که حتی مورد اعتراض هم صنفی ها قرار گرفت.

 

کریمی با اشاره به برخی امکانات ایجاد شده توسط شرکت بیدستان در شهر بیدستان گفت: شهر محروم بیدستان شهری است که ظرفیت های بسیاری دارد اما مبتلا به عوارض حاشیه نشینی است. کتابخانه ای ایجاد کردیم که اگر مشکلات موجود رفع شود این کتابخانه بزودی در اختیار مردم قرار می گیرد. همچنین با مسوول بسیج شهر بیدستان رایزنی هایی برای ارایه ژل های ضدعفونی و سس های تک نفره برای موکب شهر بیدستان در کربلا کردیم.

 

مدیرعامل شرکت بیدستان اضافه کرد: با گروه های جهادی بنا داریم تا شروع سال تحصیلی خدمتی به مدارس شهر بیدستان ارائه کنیم، لذا مدارس اولویت دار را شناسایی کردیم و با همراهی گروه‌های جهادی سرویس های بهداشتی این مدارس را تا پایان تابستان بازسازی می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بازار عراق مهمترین بازار فعالیت این شرکت است گفت: برای توسعه بازار فروش مذاکراتی در بازار اروپایی انجام شده است. 

 

کریمی افزود: ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در شرکت مشغول به کار هستند و به طور غیرمستقیم با توجه به گستردگی شبکه توزیع، تعداد زیادی مشغول به فعالیت هستند. 

 

مدیرعامل شرکت بیدستان تصریح کرد: مهمترین چالش صنعت استان موضوعاتی است که با سازمان های مربوطه داریم. اگر تسریع در رفع نیازهای صنعت صورت گیرد بسیاری از کارها سریع تر انجام می شود. همچنین تامین اعتبارات مالی از جانب بانک ها یکی دیگر از چالش های ماست. وی عدم استاندارد راههای مواصلاتی، عدم فرودگاه در استان قزوین را از دیگر چالش های صنعت گران در استان قزوین عنوان کرد.

 

کریمی در پایان با اشاره به جمع آوری پساب شرکت بیدستان گفت: پساب ها از مشکلات شرکت های تولیدی است و این امر یکی از معضلات بیدستان است و از افتخارات ما این است که توانستیم در بازه زمانی بسیار کوتاه (شش ماهه) تصفیه خانه شرکت بیدستان را با استاندارد بالا ایجاد نماییم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار