خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی:

بازاریان واصناف نقش مهمی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اصناف و بازاریان می‌توانند نقش مهمی را در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند و این ظرفیت در بازار ما وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
بازاریان واصناف نقش مهمی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بزرگداشت شهدای اصناف و بازاریان همدان که به همت اتحادیه‌های کیف و کفش، خرازی، پوشاک و اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی در مسجد پیغمبر(ص) همدان برگزار ش، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم برای هميشه یاد و خاطره شهيدان والامقام را گرامی بداریم زیرا ما امروز هرچه داریم از تمامیت ارضی، استقلال، آزادی، سربلندی و امنیتی که در کشورمان حاکم است، همه را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند که این گنجینه  دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را از ملت ما به ویژه نسل جوان و جدید ما بگیرند .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: بازاریان واصناف، همواره از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و جنگ نرم پشتيبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان می‌توانند نقش مهمی را در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند و این ظرفیت در بازار ما وجود دارد و این امر مهم را که هميشه از تأکیدات مقام معظم رهبری است، می‌توان با واگذاري کار به مردم و با حمایت از کارگاه‌های تولیدی و اصلاح الگوی مصرف و مدیریت جهادی به آن دست یافت .

وی با اشاره اينكه دشمن در حوزه فرهنگی، ترویج بی‌حجابی را در دستور کار قرار داده است، بيان کرد: همه باید در این خصوص کمک کنیم و از خانواده‌ها شروع کنیم و از فرزندان خود در این جنگ نرم دشمن مراقب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار