خبرهای داغ:

یک درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی در روستای بن‌جعفر دزفول بهره‌برداری شد

همزمان با هفته دولت، یک درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی در روستای بن‌جعفر دزفول روز پنجشنبه با حضور مسوولان محلی بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۷۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از این درمانگاه در روستای بن‌جعفر دزفول از بخش خصوصی برای احداث این درمانگاه قدردانی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ورود بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تمرکززدایی در این حوزه استقبال می کند تا مردم مجبور نباشند برای دریافت خدمات مربوطه مسیر زیادی طی کنند.

 

علیرضا خسروپناه از خانواده محمدی خباز برای ارائه خدمات باکیفیت بهداشتی و درمانی به شهروندان این منطقه قدردانی کرد و افزود: موفقیت دانشگاه حاصل همفکری و همیاری همه مسوولان به ویژه فرماندار و نماینده مردم در مجلس است.

 

وی ادامه داد: بیمارستان یازهرا(س) حاصل تلاش گسترده مسوولان و افتخاری برای شهرستان است که برای نصب انشعابات آن اقداماتی در حال انجام است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه شهرداری دزفول نیز همکاری لازم را دارد، گفت: طی ۲ سال اخیر ۶۰ طرح بهداشتی و درمانی در دزفول آغاز و ۳۰ طرح افتتاح شده است.

 

وی افزود: ۱۰ طرح نیز در ماه‌های اخیر بهره‌برداری خواهد شد که این اقدامات موجب ارتقای توریست درمانی می‌شود.

 

خسروپناه اظهارکرد: اعتماد شمال خوزستان و ایلام به خدمات درمانی دزفول بالا بوده که ناشی از خدمات بالای ارائه شده است.

 

وی به کمبودهای اورژانس دزفول اشاره کرد و افزود: سال گذشته ساخت سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها پایگاه اورژانس بن جعفر است و امیدواریم آلام مردم با احداث این پایگاه‌ها کاهش یابد.

 

مدیر این درمانگاه نیز گفت: اهالی این منطقه طی سال‌های گذشته جز خدمات جزئی بهداشت از دریافت خدمات درمانی محروم بودند که با افتتاح این درمانگاه می‌توانیم خدمات خوبی به آنها ارایه کنیم.

محمد محمدی‌خباز افزود: این درمانگاه به جمعیت ۲۰ هزار نفری روستاهای عباس آباد، بن جعفر و منتظران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

مدیر درمانگاه گلستان روستای بن‌جعفر دزفول ادامه داد: تردد جاده‌ای در این مسیر زیاد است و برای ارائه هر خدمت نیاز بود اورژانس ۱۱۵ به منطقه اعزام شود که با بهره‌برداری از این درمانگاه خدمات بیشتر و بهتری ارائه خواهد شد.

وی افزود: ساخت این درمانگاه ۲ سال به طول انجامید و ۱۱۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار