خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت به مناسبت هفته دولت در ماهشهر

همزمان با هفته دولت و هفته بسيج کارمندی همراه با مسئولین شهرستان در محل مصلی نماز جمعه میز خدمت را به منظور پاسخگویی به نمازگزاران و مردم تشکیل و برگزار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۸۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  بندر ماهشهر ؛ سرگرد احسانی نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر بندر ماهشهر در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی شهرستان بندر ماهشهر ، اظهار کرد: .میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان بندر ماهشهر در مصلی، مسجد جامع شهر چمران برگزار شد تا مردم این شهر بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

سرگرد احسانی نیا حضور مسئولین ادارات شهرچمران در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت : کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

سرگرد احسانی نیا در ادامه خاطر نشان کرد : هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.

گفتنی است ، در این برنامه ( میز خدمت ) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه نمودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار