خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج مطرح شد:

حاکم شدن فرهنگ عاشورا بر جنگ تحمیلی، دفاع را مقدس و کارخانه انسان‌سازی کرد/ برگزاری بیش از 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه ثارالله شیراز

فرمانده سپاه ثارالله شیراز، از برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

سرهنگ  پاسدار مسلم محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسلهای آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای مشتاقان انقلاب اسلامی مرحله بی نظیری از فداکاری و گذشت را به ارمغان آورد، ادامه داد: جنگ به خودی خود خسارت آور است اما چه اتفاقی افتاد که این جنگ نابرابر تبدیل به دفاع مقدس شد؟ علت این بود که امام خمینی(ره)فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) را بر جنگ حاکم کرد و جنگ شد دفاع مقدس و کارخانه انسان سازی.

سرهنگ محمدی گفت: دفاع مقدس را باید فرصتی مناسب برای به فعلیت رساندن استعدادهای شخصی و ملی بدانیم.استعدادهایی که تا آن روز پنهان و ناشناخته بود اما به برکت انقلاب و دفاع مقدس و خودباوری که به جامعه تزریق شد، به فعلیت رسید، خود اتکایی و احساس استقلال ملت ایران؛ در تمامی عرصه ها به ویژه با اقدام وعده صادق به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از برکات و مواهب دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز افزود: در راستای هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳،  این ناحیه با برگزاری یادواره ها، عطر افشانی گلزارهای شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران و همچنین با بیش از ٧٠٠ برنامه‌ فرهنگی اجتماعی، ورزشی و خدمت رسانی با شعار "در راه فتح قله‌ایم" در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در راستای کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار