نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نیروهای مسلح بازوان قدرتمند نظام و سربازان رهبری هستند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: نیروهای مسلح بازوان قدرتمند نظام و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در تبریز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: امنیت داخلی و خارجی به خصوص مرزها بر عهده نیروهای مسلح است و امت اسلامی و مردم کارهای عادی خود را انجام می‌دهند، دانشگاه‌ها به مسیر علمی می‌پردازند، حوزه‌های علمیه در مکتب اسلام تحصیل می‌کنند و صنعتگران، اقتصاد کشور را پیش می‌برند که به واسطه نیروهای مسلح ممکن است.

وی اضافه کرد: تحلیلگران سیاسی و هوشمندان عالم از این‌که ایران با اتکاء به خداوند و تکیه بر قدرت ملی، قدرتهای جهانی را در منطقه ناکام گذاشته است، شگفت زده‌اند و به این واقعیت اذعان می‌کنند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل ملت ایران را پرچمدار آزادگی و عدالت در جهان برشمرد و افزود: نیروهای مسلح از چنین ملتی و چنین کشوری دفاع می‌کنند که باید این افتخار بزرگ را با همه وجود و با انگیزه‌های عمیق دینی و ملی ادامه دهند.
 
وی ادامه داد: بهترین جمله در رابطه با عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عبارتی است که امام علی(ع) در نامه‌ای که به مالک اشتر نوشته و می‌گویند، نیروهای مسلح یک نظام اسلامی به اذن خدا و توجهات حضرت احدیت، تکیه‌گاه مردم بوده و اگر مردم به راحتی زندگی می‌کنند و هیچ ترسی از دشمن ندارند، همه در زیر سایه نیروهای مسلح قوی و مردمی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار