خبرهای داغ:

جشن هفته وحدت در حسینیه شهدای گمنام سپاه سلماس برگزار شد

جشن هفته وحدت در حسینیه شهدای گمنام سپاه سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت بیان کرد: هرچه زمان می‌گذرد برکات و اهمیت هفته وحدت این یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای امت اسلامی بیشتر نمایان می گردد.   

وی تصریح کرد: ما مفتخریم که امت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) هستیم و این مایه فخر و مباهات ما می باشد
حجت الاسلام دولتی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) سلماس در این مراسم با اشاره به اینکه این روزها بشریت گرفتار مسئله غزه است، گفت: وضعیت در نوار غزه همچنان فاجعه آمیز است این روزها باید برای غزه خون گریست.

وی افزود: اگر مسلمانان به تحقق تعهد و تدبر برگرفته از آیات قرآن اهتمام می ورزیدند و هم‌ دل و هم‌پیمان بودند، امروز شاهد قتل‌عام و وحشیگری رژیم غاصب اسرائیل در غزه نبودند.

حجت الاسلام دولتی با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی زمینه ظهور امام زمان(عج) را در پی دارد، بیان کرد: وحدت امت اسلامی مهمترین مقدمه ظهور و شکل دهنده حکومت حضرت ولی عصر (عج) است.

ماموستا عارف عمرزاده نیز در این مراسم اظهار کرد: وحدت امت اسلامی مهمترین راه مقابله با دشمنان اسلام است و امروز یافتن ارزش‌های مشترک مهمترین راه تداوم همبستگی میان مسلمانان به حساب می‌آید، التزام و تعهد به ارزش‌های مشترک چه ارزش‌های اسلامی، دینی و انسانی ضروری است و باید بدانیم این ارزش‌های دینی است که ضامن همبستگی و همدلی میان مسلمانان می‌شود.

در پایان این مراسم که به همت روحانی،هیئت امنا و پایگاه مقاومت امام علی (ع) برگزار گردید از علمای شیعه و سنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار