فرمانده سپاه خداآفرین:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان مجاهدت شهدا و رزمندگان است

تبریز- فرمانده سپاه خداآفرین گفت: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای آگاه سازی نسل جوان از اهداف انقلاب اسلامی، مجاهدت های شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول حسین پور در جمع اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان خداآفرین، افزود: مردم خود متوجه دستاوردها و پیشرفت ها هستند و الحمدلله موفقیت های انقلاب آنقدر غرورآفرین هستند که می توان با علم و آگاهی دقیق امید را در دل دلدادگان استمرار داد.

وی ادامه داد: امروز چشم امید تمام آزادی خواهان عالم به انقلاب اسلامی ایران است و پرتو آفتاب انقلاب از ایران اسلامی به تمام جغرافیای عالم می تابد. 

حسین پور بیان کرد: شهرستان خداآفرین در نقطه صفر مرزی تابلوی غیرت، شرف، ولایتمداری و انقلابی گری ملت است و باید عقب ماندگی های زیرساختی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با سرعت جبران شود، لیکن این محرومیت ها نباید به پای انقلاب نوشته شود.
 
وی یادآور شد: به جرأت میتوان گفت که هرچه پیشرفت و بهبود وضعیت در این شهرستان مرزی بوده، بعد از انقلاب اتفاق افتاده است و ما باید یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و تمام انسان های زحمت کش در عرصه انقلاب را گرامی بداریم و قدردان نعمت خداوند که همان انقلاب و نظام اسلامی است باشیم. 
حسین پور ادامه داد: مطالبه گری مردم از نشانه های پیشرفت انقلاب است و این ادعا پایه علمی و جامعه شناسی دارد . اگر مراتب نیاز انسان در سطوح پایین نگه داشته شود، مطالبه گری برای سطوح بالاتر اتفاق نمی افتد .لیکن جفاست که این موضوع در ضعف نظام و انقلاب تحلیل شود و انقلاب اسلامی با پیشرفت در سطوح مختلف و بالا بردن شأن انسان ها، موجب مطالبه گری شد.
 
وی با بیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با بیش از 180 برنامه فعال است، گفت: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی باید با ابزار هایی که در دست دارند ،شهدا را به نحو احسنت به نسل جوان انتقال دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار