خبرهای داغ:
تشریح برنامه‌های معاونت منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین در هفته دفاع مقدس؛

از دیدار با ۲۰۰ خانواده معظم شهید تا اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس

معاون منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین به تشریح برنامه‌های پیشبینی شده از سوی این معاونت در هفته دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۰۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

از دیدار با ۲۰۰ خانواده معظم شهید تا اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ «وحید فخرالدین» معاون منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین با حضور در خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه‌های پیشبینی شده از سوی این معاونت همزمان با هفته دفاع مقدس پرداخت.

وی در همین راستا عنوان کرد: در راستای ابلاغیه فرماندهی محترم کل سپاه مبنی بر اعلام رزمایش فرهنگی روهروان شهدا (مهر ولایت ۱۴۰۳) و نهادینه شدن تفکر و فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز و در راستای منویات گوهربار رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرکشی و دیدار از ۲۰۰ خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در ایام هفته دفاع مقدس انجام شده است؛ این دیدار‌ها در قالب ۵۷ گروه، صورت خواهد گرفت.

سرهنگ فخرالدین افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس در ایام هفته دفاع مقدس برای ۱۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا (همسر، پدر و مادر شهید) انجام شده است.  

معاون منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: غبارروبی از مزار مطهر شهدای خاکسپاری شده در بهشت زهرا (س) تهران توسط جمعی از کارکنان سازمان بسیج  مستضعفین، از دیگر برنامه‌های در حال انجام همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار