اردوی فرهنگی تفریحی ویژه سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح + ( تصاویر)

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز سرباز اردوی فرهنگی تفریحی ویژه سربازان وظیفه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانواده هایشان در آبشار یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۵۹۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سربازان وظیفه متاهل و مجرد به همراه خانواده هایشان این اردوی یک روزه حضور داشتند و برنامه های فرهنگی و مهارتی برای آنها اجرا شد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در این آیین ضمن گرامیداشت روز سرباز و خیرمقدم به خانواده سربازان، گفت: در دوران دفاع مقدس سربازان وظیفه و طلبه حضور داشتند و جمع زیادی از آنها به شهادت رسیدند و امروز نیز این قشر فداکار مشغول صیانت و پاسداری از کشور هستند.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک به جنگ نابرابر هشت ساله علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: سه هزار و 500 کیلومتر از خاک کشور ما در دوران های قبل از انقلاب به بیگانگان واگذار شد اما به لطف الهی و ایثارگری شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس یک وجب از این خاک به بیگانه واگذار نشد و تجارب زیادی نیز از این جنگ نصیب ما شد.

وی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره ها و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده های شهدا را برای جلوگیری از تحریف این رویداد بزرگ ضروری عنوان کرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در ادامه به ضرورت آشنایی خانواده ها با مهارت های زندگی اشاره کرد و گفت: در آموزه های اسلامی بر تربیت شایسته فرزندان توسط والدین تاکید شده است و آنها باید بچه های خود به ویژه در سن کودکی و نوجوانی به مسیر درست و متعالی هدایت کنند.

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به آیات و روایات اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که خانواده و فرزندان خود را از آتش جهنم حفظ کنید. پس همه ما در مقابل شوهر، همسر و فرزندان وظیفه داریم که مهارت های لازم برای رسیدن به رشد و کمال را آموزش دهیم.

کیامرث محرابی (مشاور و روانشناس مرکز مشاوره شمیم خانواده سپاه فتح) نیز در این اردوی فرهنگی تفریحی نکاتی درباره مهارت های زندگی برای سربازان و خانواده هایشان بیان کرد که مورد استقبال آنها قرار گر فت.

در این آیین سربازان طلبه و سربازان وظیفه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

چهارم مهرماه به نام روز سرباز نامگذاری شده است.

اردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتحاردوی فرهنگی تفریحی سربازان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار