خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین: 

نظام اسلامی یک نظام خدایی است و از همین رو سرباز نظام اسلامی هم سرباز خدا محسوب می‌شود

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوره سربازی، دوره‌ خودسازی و آماده شدن فرد برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۶۳۰۶۵۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز چهارشنبه (۴ مهر) در نشست «اخوت» با جمعی از سربازان سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد. 

در جریان این دیدار صمیمانه، نیروهای وظیفه سازمان بسیج مستضعفین که از بخش‌ها و معاونت‌های مختلف در جلسه حاضر بودند، به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، نکات و مطالب مورد نظر خود پرداختند. 

حجت‌الاسلام سرافراز نیز در این دیدار، دوره سربازی را دوره‌ خودسازی و آماده شدن فرد برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی دانست و خطاب به سربازان حاضر در این نشست گفت: نظام اسلامی یک نظام خدایی است و از همین رو سرباز نظام اسلامی هم سرباز خدا محسوب می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به جایگاه سربازی در منظومه فکری امامین انقلاب گفت: امام خمینی (ره) در سخنانی می فرمایند « کار در رژيم اسلامی، كار خدایی است و سرباز، سرباز خداست و قوی است؛ كاری بكنيد كه خودتان هم ساخته بشويد»؛ همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند «خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح و در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد. هم خانواده ها و هم آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند».

حجت‌الاسلام سرافراز در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: هشت سال دفاع مقدس، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد؛ دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی، پایداری، مقاومت، تدبیر و حکمت است.

حجت‌الاسلام سرافراز گفت: توصیه من به شما جوانان این است که کتاب‌هایی که در شرح حال سرداران است یا آنچه در گزارش روزهای جنگ و سال‌های دشوار اول جنگ نوشته شده است را بخوانید و خود را از معرفت به آنچه که در‌ تاریخ انقلاب گذشته است سیراب کنید.

حجت‌الاسلام سرافراز در پایان این دیدار با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده از جانب سربازان در این نشست، بر پیگیری آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار