دیدار معنوی بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد با خانواده جانباز برات محمد فرهمند

به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسیجیان خواهر پایگاه نرجس، حوزه چهار حضرت زهرا (س)، ناحیه مالک اشتر مشهد با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و جانبازان، به دیدار خانواده جانباز برات محمد فرهمند رفتند.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۵۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

دیدار معنوی بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد با خانواده جانباز برات محمد فرهمند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بسیجیان خواهر پایگاه نرجس، حوزه چهار حضرت زهرا (س)، ناحیه مالک اشتر مشهد، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و جانبازان، به دیدار خانواده جانباز برات محمد فرهمند رفتند. این دیدار در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد و نشان‌دهنده ارادت و احترام و ارج نهادن به فداکاری‌های جانبازان و حمایت از خانواده‌های آنان برگزار شد.

در این مراسم، بسیجیان خواهر حوزه چهار حضرت زهرا (س) ضمن دیدار با همسر جانباز برات محمد فرهمند یاد و خاطره جانبازان را گرامی داشتند و از زحمات، صبر و فداکاری خانواده ایشان تجلیل و قدردانی کردند. همچنین به رسم یادبود توسط فرمانده پایگاه هدیه‌ای به خانواده جانباز اهدا شد تا نشان دهنده ارادت و احترام به این خانواده باشد. 

بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد در این دیدار بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کردند و اعلام کردند که حمایت از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران همواره در اولویت برنامه‌های آنان قرار دارد. خانواده جانباز نیز با ابراز قدردانی از این اقدام، بر لزوم حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تأکید کردند.

در این دیدار همسر جانباز سرافراز برات محمد فرهمند، به بیان خاطراتی از دوران جنگ و ایثارگری‌های جانباز پرداخت و بر لزوم حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تأکید کرد. وی همچنین از حضور بسیجیان خواهر ناحیه مالک اشتر مشهد و حمایت‌های آنان قدردانی کرد و این دیدار را مایه دلگرمی و قوت قلب دانست.

 همسر جانباز سرافراز برات محمد فرهمند گفت: وی متولد سال ۱۳۵۰ است و در سال ۱۳۶۵ که جبهه بودند مجروح شدند و از ناحیه شکم بواسطه خمپاره‌ای که زده شد شکمشان پاره شد و همرزمانشان در همان لحظه شهید و اسیر شدند. ایشان به لطف خدا با همراهی فرماندهی جبهه به بیمارستان منتقل شدند و دو سال بستری و تحت مداوا و نظر بودند. جانباز در ناحیه شکم که مجروح شدند معده و روده‌های مصنوعی و پلاستیکی دارند و از همان اول بنده تا الان پرستار جانباز هستم و جانباز اعصاب و روان هم محسوب می‌شوم.

این مراسم با فضایی پر از احساسات و یادآوری ایثارگری‌های جانبازان، نشان‌دهنده عزم و اراده بسیجیان برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جانبازان کشور بود. بسیجیان خواهر با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و آرامش روح جانبازان، عزم خود را برای خدمت به جامعه و حمایت از خانواده‌های ایثارگران و ادامه راه آنها تجدید کردند.

خبرنگار/ مهدیه علیرضایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار