غرب هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران در همایش بصیرت و مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: غرب هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند بلکه این رژیم به قول حضرت امام خمینی (ره)، در حال محو شدن از دنیا است.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۴۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

غرب هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله جوانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر کسی بخواهد در جبهه حق و در مسیر درست که همان مسیر عبودیت و بندگی است حرکت کند باید دارای دو ویژگی بصیرت و مقاومت باشد.

غرب هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند

وی افزود: هر کس این دو ویژگی را داشته باشد هرگز نباید نگران آینده و نتیجه تحولات باشد چرا که خداوند متعال، آینده این جبهه را تضمین کرده است.
وی تصریح کرد: با استقرار نظام اسلامی، همه طاغوت‌های دنیا نگران شدند، چون می‌دانستند اگر طرفداران کرامت انسانی و کسانی که نگاهشان، رشد، تعالی و پیشرفت انسان است زمام امور را به دست بگیرند به این معنی است که صاحبان زر، زور و تزویر باید کنار بروند بر همین اساس، دشمنی‌ها علیه انقلاب شروع شد و باعث شد تا جنگی هشت ساله بر ما تحمیل شود.
این مقام مسئول دفاع مقدس را مظهر تجلّی وعده‌های الهی عنوان کرد و گفت: کسانی که در تحلیل پیروزی انقلاب اسلامی بازمانده بودند با شکست‌ناپذیری ملّت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیش از پیش، شگفت زده شدند.

غرب هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی از به راه انداختن جنگ تحمیلی، به نابودی کشاندن انقلاب اسلامی بود، امّا فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشورا بود باعث شکست دشمن و پیروزی انقلاب اسلامی شد.
سردار جوانی افزود: انقلاب اسلامی امروز با داشتن نقشه راه و هدفمندی، بیش از هر زمان دیگر به تحقق آرمان‌های خود نزدیک‌تر شده است تا جایی که اضلاع مقاومت که همگی ریشه در دفاع مقدس دارند قدرت خود را به نمایش گذاشته‌اند.
وی یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در همه اهداف اعلام شده خود، شکست خورده است به همین علّت جنگ جدیدی را با لبنان آغاز کرده است، امّا نظام سرمایه‌داری که قدرت را در دست دارد و دارای سابقه استعمارگری در دنیا است فرو ریختن رژیم صهیونیستی را شکستن حیات خود می‌داند و اجازه نمی‌دهد رژیم صهیونیستی نابود شود.
معاون سیاسی سپاه گفت: کسانی که امروز چشم بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و از آن حمایت می‌کنند شریک تمام جنایات این رژیم هستند و در واقع غرب، هرگز نمی‌تواند حیات رژیم صهیونیستی را طولانی کند بلکه این رژیم به قول حضرت امام خمینی (ره)، در حال محو شدن از دنیا است.
جوانی اذعان کرد: اگر جهان اسلام بخواهد اعتلا و پیشرفت کند و آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند ایجاد تمدن اسلامی و ایجاد زمینه ظهور بخواهد تحقق پیدا کند رژیم صهیونیستی باید نابود شود.
وی گفت: غرب رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد تا جهان اسلام را فشل و مختل کند و این رژیم از ابتدا تاکنون عامل جنگ‌ها و درگیری‌های مختلف در منطقه غرب آسیا و عامل تفرقه بین جهان اسلام و سایر کشور‌ها بوده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: آن چه که امروز اهمیتش بیش از موفقیّت در میدان نبرد است آگاهی‌ای است که در دنیا اتفاق افتاده است به طوری که همگان شاهدند تاکنون بیش از ۳ هزار دانشجو و استاد دانشگاه فقط در آمریکا به خاطر حمایت از ملّت مظلوم فلسطین دستگیر شده‌اند.
سردار یدالله جوانی در پایان به حمایت چین، روسیه و برخی از کشور‌ها بر اساس منافع شخصی خود از جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: روس‌ها و شخص ولادیمر پوتین آینده را از آن جهان اسلام در منطقه غرب آسیا می‌بینند و معتقدند که از همین الان باید با ایران قوی تعیین کننده اتفاقات منطقه و جهان، روابط راهبردی داشته باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار