به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روستای زبار در عسلویه

مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روستای زبار بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن جلسات دهیاری این روستا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۰۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه ، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در روستای زبار بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه عسلویه و حجت الاسلام والمسلمین قلی‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه ، جمعی از رزمندگان و ایثارگران این روستا برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عسلویه در این مراسم گفت: اجر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، ایثارگران و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست.

سرهنگ تاجیک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با لزوم توصیف و تبیین دفاع مقدس و دستاورد‌های آن افزود: باید رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان به نسل‌های آینده انتقال یابد.

حجت الاسلام والمسلمین قلی‌پور در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس تجلی جانبازی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است و رزمندگان ما با هدف حفظ تمامیت ارضی کشور و اعتلای میهن عزیزمان؛ ایران اسلامی با مقاومت خود در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با هدایایی تجلیل به عمل آمد.

پایان./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار