ولایتمداری از رموز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

ولایتمداری از رموز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت:ولایتمداری از رموز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۲۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی در یادواره شهدا روستای چنداب ایوانکی اظهار کرد: شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

وی با تأکید بر تداوم راه شهدا بیان کرد: خانواده شهدا عنایت و کمک فرزندشان را در شرایط و اتفاقات مختلف درک کرده اند و می بینند و لمس کرده و می کنند و این موضوع فقط مختص خانواده شهدا نیست بلکه هر فردی که به شهیدی توسل کند عنایت ویژه آن شهید را می بیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و این خون شهداست که مسیر و راه انقلاب را تا به امروز امتداد بخشیده است.

دیباجی با تأکید بر تکریم خانواده شهدا گفت: تکریم و احترام خانواده شهدا وظیفه تک تک ماست و ما مدیون این خانواده های هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دشمنان هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند و امام خمینی(ره) این جنگ را تبدیل به فرصت کرد و جبهه را به دانشگاهی انسان ساز  تبدیل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی در بهترین زمان خود ایجاد شد زمانی که دنیا از تفکر کمونیست به بن بست رسیده بود و تفکر لیبرالیسم هم جوابگوی دنیا نبود و در همین زمان بود که با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران پایه گذاری شد، انقلابی بر مبنای دین و اسلام که جوابگوی فطرت بشریت است و دنیا از آن استقبال کرد.

دیباجی گفت: مخالفت امروز دشمنان با انقلاب اسلامی ایران در حقیقت مخالفت با دین اسلام است و به عبارتی مخالفتشان با ایدئولوژی و تفکر اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی یعنی زیربار ظلم، زور و استکبار نرفتن، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است و اکنون جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایجاد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امام خمینی(ره) به ملت ایران جرأت ایستادگی در برابر استکبار جهانی را آموخت و نه تنها به ملت ایران بلکه دنیا را بیدار کرد که در مقابل زورگویان بایستند.

دیباجی اظهار کرد: «ولایت مداری» شاخصه ای که باعث شد رزمندگان ما در میدان نبرد سخت با دشمنان پیروز شوند، بود.

وی عنوان کرد: اگر گوش به فرمان ولایت باشیم کشور ما آسیبی نمی بیند و هیچ تهدیدی اثرگذار نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اخلاص و دعا و توکل به خدا را از دیگر شاخصه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: الگوگیری از منش و راه شهدا می تواند چراغ راهی در زندگی هر فردی برای رسیدن به سعادت و کمال و تقرب به خداوند باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار