خبرهای داغ:
پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت سید حسن نصرالله

خون مطهر سید مقاومت و همراهان مظلومش، مبارزه‌ی حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت و مردم لبنان و فلسطین را علیه اشغالگران صهیونیست، عمق بیشتری خواهد بخشید

بی شک، خون سید مقاومت و همراهان مظلومش، مبارزه‌ی حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت و مردم لبنان و فلسطین را علیه اشغالگران صهیونیست،عمق بیشتری خواهد بخشید و راه سید حسن شهید توسط یاران و هم‌سنگرانش و ملت مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار تا زوال صهیونیست‌های غاصب ادامه خواهد داشت. 
کد خبر: ۹۶۳۲۰۳۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

خون بهای سید عزیز مقاومت، جز آزادی قدس شریف نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت سید جبهه مقاومت و ایستادگی علیه صهیونیسم جهانی، دبیرکل غیور حزب الله لبنان ، شهید «سید حسن نصرالله» پیامی را صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

خداوند متعال در آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران وعده داده است «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع و دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد. 

سید حسن نصرالله، شخصیتی رادمرد صادق مبارزه با خبیث ترین جانیان ضد بشری و رژیم تروریست و سفاک صهیونی، سید ایستادگی و مقاومت، جهادگر بی نظیر، مجاهد نستوه و فرمانده بی بدیل جبهه مقابله با استکبار بود که به دست شقی ترین دشمنان بشریت به شهادت رسید. بدون شک، اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر می‌کند

سید حسن نصرالله، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. 

بدون‌ تردید، خون مطهر سید مقاومت و همراهان مظلومش، مبارزه‌ی حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت و مردم لبنان و فلسطین را علیه اشغالگران صهیونیست،عمق بیشتری خواهد بخشید و راه سید حسن شهید توسط یاران و هم‌سنگرانش و ملت مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار تا زوال صهیونیست‌های غاصب ادامه خواهد داشت. 

از این پس، ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد. 

رژیم پلید و منحوس صهیونیستی با آلوده کردن دستان کثیف خود به خون بهترین فرزندان اسلام، براساس سنت قطعی الهی، مسیر نابودی و اضمحلال نهایی را سریع تر طی نموده و با از میان برداشتن فرماندهان عالی رتبه و بی نظیر مقاومت، این مسیر نورانی و روشن را به جلوه ای از الگو برداری نسل فعلی و نسل های بعد تبدیل می‌کند. 

تردید نداریم که فرزندان غیور اسلام با ایستادگی در مسیر عزتمند مقاومت، راه تمامی شهدا را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد.

در پایان این ضایعه دردناک را به محضر حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، امت اسلامی و به ویژه جبهه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین و حزب الله قهرمان تسلیت گفته و بر ادامه راه نورانی این شهید عزیز و سربلند و سایر شهدای همراه وی تا محو نهایی صهیونیسم تاکید می‌کنیم.

غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار