خبرهای داغ:

پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت سردار عباس نیلفروشان

یقین داریم که خون مطهر شهید نیلفروشان و سایر شهدای راه آزادی قدس، روند اضمحلال و نابودی رژیم پلید و خون‌خوار صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.
کد خبر: ۹۶۳۲۰۶۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان به دست گروه  غاصب و جنایتکار صهیونی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سردار رشید اسلام و مجاهد فداکار و بسیجی مخلص، سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، در کنار همرزمان سلحشور خود با جنایت رژیم سفاک، درنده و غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

این سردار شهید همچون تمام شهدای محور مقاومت و شهدای راه آزادی قدس شریف، سرانجام پاداش مجاهدت های خویش را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شد.

بدون تردید برگ برگ تاریخ آزادگی جهان، یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های همه شهدای محور مقاومت از جمله شهید نیلفروشان را تا ابد زنده نگاه خواهد داشت و ملل ستمدیده هیچگاه مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های آنان را از خاطر نمی‌برند.

اطمینان داریم که خون مطهر شهید نیلفروشان و سایر شهدای راه آزادی قدس، روند اضمحلال و نابودی رژیم پلید و خون‌خوار صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خاندان و بازماندگان محترم سردار شهید نیلفروشان و سایر شهیدان همراه وی، به ویژه خانواده‌ها و فرزندان صبور آنان، از خداوند تعالی علوّ درجات این شهیدان والامقام و صبر و اجر و فلاح همه بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار