خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

نماز مسئولیت‌پذیری، حفظ اسلام و حمایت از کودکان مظلوم را به ما یاد می‌دهد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نماز مسئولیت‌پذیری در مقابل دیگران، حفظ ناموس اسلام و حمایت از کودکان مظلوم را به ما یاد می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۳۲۱۶۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
نماز مسئولیت‌پذیری، حفظ اسلام و حمایت از کودکان مظلوم را به ما یاد می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در اجلاس استانی نماز، یکی از خصوصیات نمازگزار را مسئولیت پذیر بودن آن دانست و اظهار کرد: نمازی که مسئولیت پذیری را ایجاد و تقویت نکند حضرت علی(ع) را به شهادت می‌رساند و سر حسین ابن علی(ع) را به نیزه می‌زند.

وی با بیان اینکه اگر مبارزان و مجاهدان جبهه مقاومت و شهدای اسلام وجود نداشت امروز خبری از نماز نبود، ادامه داد: نمازی که امروز در بعضی کشورهای اسلامی با جمعیت میلیونی برگزار می‌شود جهاد نیاز ندارد و حتی دشمن به تقویت آن نماز کمک می‌کند زیرا ضرری برای مستکبران ندارد و کاری با سیاست ندارند و حتی مرجع تقلید آنها مورد حمایت اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نماز مسئولیت‌پذیری در مقابل دیگران، حفظ ناموس اسلام و حمایت از کودکان مظلوم را به ما یاد می‌دهد، در حالی که بارها کودکان زیر آوارها ماندند و همان‌ها که پنج وعده نماز می‌خوانند بی تفاوت از این موضوع گذشتند و اقدامی نکردند.

وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت «سیدحسن نصرالله» گفت: تعدی به غزه و لبنان تعدی به تمام کشورهای اسلامی است و نباید سکوت کرد.

شعبانی موثقی جریان شکل گیری رژیم منحوس صهیونیست را مبتنی بر دین‌ستیزی دانست و گفت: اگر ضرورت جهاد نبود عده‌ای برای هدف مقدس از جان و مال خود هزینه نمی‌دادند و ده‌ها سال در میدان خط مقدم در سخت‌ترین شرایط مبارزاتی و امنیتی قرار نمی‌گرفتند.

وی با طرح این سوال که کدام نماز است که باید برای آن جهاد کرد؟ افزود: نمازی که منافع آمریکا و اسرائیل را دنبال می‌کند خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان جامعه اسلامی را یک روح واحد دانست و ادامه داد: چگونه می شود که نماز بخوانیم اما نسبت به سرنوشت کودکان غزه بی تفاوت باشیم؟، ۴۵ هزار زن و کودک کشته شده چطور می‌توان بی تفاوت بود و نماز خواند؟

وی با اشاره به اینکه شهادت یک نعمت بزرگ الهی است که نصیب بندگان خاص خداوند می شود، گفت: آنجایی که حزب الله مجاهدت می‌کند در حفظ نماز ارزش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار