دامپزشک جهادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

توسعه فعالیت «قرارگاه‌های خدمت» در سراسر کشور/ چشم‌انداز ما حذف بیماری‌های موجود در دام و طیور است

محمدامین درگاهی فارغ‌التحصیل رشته دامپزشکی است که در رزمایش‌های مختلف دامپزشکی در سراسر کشور شرکت کرده است. او می‌گوید با توسعه رزمایش‌های دامپزشکی، مردم مناطق کم‌برخوردار با خدمات درمانی و دارویی و آموزشی نوین آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۲۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

توسعه فعالیت «قرارگاه‌های خدمت» در سراسر کشور/ چشم‌انداز ما حذف بیماری‌های موجود در دام و طیور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدامین درگاهی فارغ‌التحصیل رشته دامپزشکی، در ۴ مرحله رزمایش دامپزشکی در سطح کشور موفق شده به درمان و آموزش در مناطق محروم کشور بپردازد. او که در تلاش است تا این رزمایش به شکل فراگیر در سراسر کشور دنبال شود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه قرارگاه جهادی ما بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب و برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی دنبال می‌شود اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا قرارگاه‌های خدمت در سراسر کشور مستقر و به توسعه فعالیت بپردازند. تاکنون در خراسان جنوبی، قزوین و اردبیل چندین رزمایش کمک به صنعت دامپروری در مناطق محروم این استان‌ها برگزار کرده‌ایم.

این دامپزشک جهادگر با بیان اینکه چشم‌انداز برنامه‌های کاری ما حذف بیماری‌های موجود در دام و طیور است، گفت: قرارگاه ما با اعزام نیرو که به ۱۵۰ نفر در هر اردو می‌رسد، به آموزش و درمان دام‌ها و طیور مشغول می‌شوند که بخشی از این افراد، دانشجویان و بخشی دیگر هم خصوصی هستند که به تحویل دارو رایگان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بیشتر اردو‌های ما در مسیر‌های دور، مناطق صعب‌العبور و کم‌برخوردار است برای مثال اخیرا اردویی جهادی داشتیم که ۸ ساعت از اهواز تا منطقه مورد نظر فاصله بود که ۳ ساعت آن را در مسیر سنگلاخ و صعب‌العبور طی کردیم. با این وجود، اعزام گروه‌های جهادی به این مناطق پر از خیر و برکت است و موجب می‌شود تا مردم این مناطق هم با نوین‌ترین خدمات درمانی و دارویی و آموزشی عرصه دامپزشکی آشنا شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار