خبرهای داغ:
اخبار ویژه
18:34 - 1403/02/27
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارسنجان:

روابط عمومی ها سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی هستند/ دشمن از دوربین و قلم آن‌ها همانند موشک های جبهه مقاومت می ترسد

همایش برمدار امید و تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج و فعالین عرصه اطلاع رسانی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.
19:50 - 1403/02/27

روابط عمومی‌های استان فارس سال پرکار و موفقی را سپری کردند / تفکر و ایده پردازی در روابط عمومی و عملیات رسانه‌ای تعیین کننده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس سال ۱۴۰۲ برای روابط عمومی‌های استان سال پرکار و موفقی دانست که فکر و ایده‌های مبتکرانه را در عمل به ثمر نشاند.
08:17 - 1403/02/27

روز روابط عمومی و ارتباطات، روز همدلی و تکریم مردم

مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس و انجمن کورن هول ایران گفت: ۲۷ اردیبهشت ماه روز همدلی و تکریم مردم به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار مسئولیت اجتماعی و به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.
14:00 - 1403/02/27

فعالیت معلمان کمتر از خدمت شهدا کمتر نیست

امام جمعه شیراز، گفت: کاری که معلمان انجام می‌دهند از خدمتی که شهدا انجام داده‌اند نه اینکه کمتر نیست، بلکه افضل است به شرط اینکه تربیت کنیم و آنچه را که وظیفه تعلیم و تربیت است به جا بیاوریم.
13:35 - 1403/02/27
وزیر آموزش و پرورش در دومین اجلاسیه شهدای معلم استان فارس در حرم شاهچراغ (ع)، خبرداد:

نشان معلمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش، گفت: جامعه‌ای که معلمانش در جایگاه والایی قرار داشته باشد خودش رفیع است. ما امروز مدیون معلمان شهیدی هستیم که نه تنها آینده را ساختند بلکه کشوری قوی و سرافرازی را تحویل ما دادند.
مطالب بیشتر
جشن دهه کرامت در شمال غرب شیراز برگزار شد

جشن دهه کرامت در شمال غرب شیراز برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) توسط سپاه محمد رسول الله و شهرداری منطقه 10 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز شب گذشته درشهرک‌های شمال غرب با اجرای برنامه‌های مختلف هنری برگزار شد.
بارندگی  در فارس به ۲۵۳ میلیمتر رسید

بارندگی در فارس به ۲۵۳ میلیمتر رسید

سامانه بارشی اخیر که از ۲۴ اردیبهشت ماه وارد استان شد، نزدیک ۶ میلیمتر به میانگین بارش استان اضافه کرد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون بطور متوسط، ۲۵۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است.
جشن بزرگ میلاد ضامن آهو در کازرون برگزار می شود

جشن بزرگ میلاد ضامن آهو در کازرون برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
اوقات شرعی استان فارس
اذان صبح
۰۳:۳۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۵:۰۴:۳۶
اذان ظهر
۱۱:۵۶:۵۶
غروب آفتاب
۱۸:۴۸:۲۳
اذان مغرب
۱۹:۰۵:۵۸