در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان؛

دشمنان نظام اسلامی به فروپاشی نزدیک شده اند

فرمانده سپاه روح الله گفت: فروپاشی دشمن سرعت گرفته است. انزجار عمومی علیه دشمن شکل گرفته و این‌ها نشانه پیروزی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۸۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان گفت: آفرینش ما رسیدن به حیات ابدی است و ما باید به کمال بی‌نهایت که قرب الهی است، برسیم.

وی افزود: در این مسیر سیره شهدا بهترین الگو است، معرفت، همت، هجرت، استقامت از شاخص‌های شهداست و سبقت و سرعت چاشنی کار می‌شود. غفلت مهم‌ترین مانع رسیدن به هدف است.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: علی‌رغم تصور برخی که فکر می‌کردند استکبار با اقتدار دنیا را در سلطه خود دارد و کسی جرات چپ نگاه کردن به این رژیم را ندارد، نظام جمهوری اسلامی توازن قدرت را برهم زد.

سردار کریمی با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، گفت: بارها رهبری تاکید کردند که به قله نزدیک هستیم اما برخی دچار ساده انگاری بودند و با مشکلات جامعه مسائل را تحلیل و تفسیر می‌کردند، مسائل اقتصادی را مطرح و ناامیدی را پمپاژ می‌کردند.

وی گفت: امروزه در غزه اتفاقاتی رخ می‌دهد که دل‌ها را به درد آورده و در نهایت پستی در حال کشتار مردم مظلوم هستند، این ظاهر قصه است اما در پس قصه، همچون کربلا پیروزی درخشان است.

وی افزود: نبرد بین جبهه حق و باطل تا پایان دنیا ادامه دارد، یزیدیان خوبان را از دم تیغ گذراندن اما آنچه ماندگار شد، پیروزی خون بر شمشیر بود و دین خدا و ارزش‌های الهی در تاریخ جلوه‌گر شد.

سردار کریمی افزود: بیش از ۱۰۰ سال، حزبی به نام صهیونیست تلاش خود را انجام داد تا به کدخدای دنیا برسد.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: دوام و بقای اسرائیل به واسطه حمایت‌های ۵۰ درصدی ارتش تا دندان مسلح دنیا، تجهیزات، پشتیبانی اقتصادی و سیستم اطلاعاتی بوده است.

وی اظهار کرد: چهار مولفه رژیم صهیونیستی؛ عملیات پیش‌دستانه، درگیری در آن‌سوی مرزها، بازدارندگی، ثبات سیاسی و امنیت داخلی این رژیم با عملیات طوفان الاقصی شکست خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروزه چهره رژیم صهیونیستی به دنیا نشان داده شد، دشمن شکست راهبردی با همه داشته‌ها خورده است.

وی افزود: در عملیات وعده صادق ۲۲ کشور مقابل ما بودند، رژیم صهیونیستی ۱۱ سامانه پدافندی را به کار گرفت، دشمن به التماس افتاد اما جمهوری اسلامی با اقتدار با اعلام علنی زد و ما پیروز میدان بودیم و شاخ دشمن شکسته شد.

سردار کریمی بیان کرد: این صحنه‌ها تفسیر آیات قرآن مبنی بر نصرت و یاری خدا بود، این نظام پناهگاه و حرم امن الهی برای همه است و پیروزی حاصل شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: فروپاشی دشمن سرعت گرفته است. انزجار عمومی علیه دشمن شکل گرفته و این‌ها نشانه پیروزی است.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کانادا خاطرنشان کرد: این مسئله به شوخی و جوک شبیه است؛ سپاه به فضل الهی و معنویت و با تاسی از شهدا بلایی بر سر دشمن آورده که دشمن از عصبانیت در حال سوختن است.

حجت الاسلام سوری امام جمعه شهرستان فراهان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: در حکمرانی دینی حضرت علی(ع) در مسئله حکمرانی در عهدنامه مالک اشتر می‌فرماید؛ «نیروهای مرزبان ما که امنیت را برقرار می‌کنند،، لشکریان خدا و زینت حاکمان و عزت دین هستند».

وی افزود: امنیت را مدیون جانفشانی سبزپوشان سپاه هستیم، رعیت و مردم قوام به واسطه این سرافرازان قوام پیدا می‌کند.

سوری اظهارکرد: نیروهای مسلح بخصوص سپاه ویژگی‌هایی دارد که در دیگر نیروهای سرآمد وجود ندارد، برجستگی سپاه تنها به موشک نیست بلکه به سرمایه معنویت و جایگاه اجتماعی در میان مردم است.

سرهنگ پاسدار داوود برات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان نیز در این مراسم گفت: نیروهای دشمن شجاعت و جسارت ما را ندارند، سربازان ما خطوط زیارت عاشورا قرائت می کنند، نیروهای مسلح ما بخصوص سپاه این سرمایه معنوی را دارند، مردم این نیرو مردمی و از خود می‌دانند و این ظرفیت در نیروهای خارج از کشور وجود ندارد و پاسداران باید قدردان این باشند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن دانشگاه آزاد فراهان برگزار شد، سرهنگ پاسدار داود برات جانشین سابق ناحیه مقاومت بسیج آشتیان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فراهان معارفه و از زحمات سرهنگ نعمت‌اله نجفی تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار