معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین؛

تجلی حضور هوشمندانه مردم ایران در حفظ انقلاب، فداکاری جانبازان و شهداست

سردار معروفی گفت: نشانه حضور هوشمندانه همه ملت ایران این است که همه اقوام ایران هزاران جانباز‌، اسیر و شهید در راه حفظ این انقلاب تقدیم کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان،  سردار حسین معروفی در آئین اختتامیه جشنواره جام رسانه‌ای امید گفت: در عرصه‌های مختلف ملت ایران پیشرفت‌های زیادی کرده است، اما همه این‌ها به‌دلیل هوشمندی ملت ایران رخ داد.


معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: همه ملت هوشمند ایران به فرمان امام خویش لبیک گفتند و نظام ستم‌شاهی را سرنگون کردند، همه ملت در تولید قدرت نرم نظام هوشمند انقلاب اسلامی مشارکت داشتند.

وی افزود: دشمن با به‌راه انداختن جنگ‌های قومیتی تلاش کردند ایران را تجزیه کرده تا جامعه اسلامی را جدا کنند، اما همه اقوام ملت ایران با هوشمندی در حفظ نظام کوشیدند.

سردار معروفی ابراز کرد: پس از آن با همه اشرار عالم و در تفاهم بلوک شرق و غرب جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند، اما همه ملت بزرگ ایران با دست خالی ولی با توکل به خدا در مقابل آن‌ها ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نشانه حضور هوشمندانه همه ملت ایران این است که همه اقوام ایران هزاران جانباز‌، اسیر و شهید در راه حفظ این انقلاب تقدیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: ملت ایران پیروز شدند و تمام دنیا را مجبور کردند که با زبان شورای امنیت سازمان ملل به تجاوزگری حزب بعث اعتراف کنند، در جریان برنامه هسته‌ای ملت ایران پای دستاوردهای علمی جوانان خود ایستاد و به باشگاه هسته‌ای جهان پیوست.

سردار معروفی بیان کرد: در جنگ و فتنه هشت ماهه احزاب در سال ۸۸ اشرار داخلی می‌خواستند انقلاب را به لبه پرتگاه ببرند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اما ملت در ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ تاریخ را عوض و به تمام دنیا اثبات کردند که اگر نخبگان سکوت کنند،کربلا اتفاق نمی‌افتد و ملت پای حقیقت می‌ایستند.

وی افزود: در آشوب‌های مختلف چند سال اخیر هم ملت ایران پای بزرگی خود ایستادند، دشمن با اشتباه راهبردی ۱۳ دی‌ماه ۹۸ در به شهادت رساندن حاج‌قاسم قلب ملت را جریحه‌دار کردند اما میلیون‌ها قلب قاسم سلیمانی شدند که امروز اثر آن را در جهان و جبهه مقاومت می‌بینیم.

سردار معروفی اظهار کرد: در سال‌های اخیر دشمن نقشه‌های زیادی را طراحی کرد اما ملت ایران به سینه آن‌ها دست رد زدند، به‌عنوان مثال در انتخابات اخیر دشمن همه توپخانه رسانه‌ای خود را به‌سمت ملت ایران گرفتند اما باز هم شکست خوردند و ملت در مقابل آن‌ها ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: ملت ایران اثبات کردند هرجا منافع ملی و اعتقادات آن‌ها در خطر باشد برای دفاع از ایران دور یک میز می‌نشینند و از حقیقت دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به امر امامین خود پای انقلاب اسلامی ایستادند، خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران کانون امن منطقه محسوب می‌شود به‌دلیل ایستادگی ملت هوشمند ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار