بالاترین جهاد در برهه کنونی تبلیغ برای فرزندآوری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: بالاترین جهاد در برهه کنونی تبلیغ برای فرزندآوری است،در این زمینه تبلیغات فرهنگی و فضاسازی محیطی و رسانه‌ای موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس امروز 29 اردیبهشت در مراسم روز ملی جمعیت که در محل حسینیه شهدای گمنام سلماس برگزارشد، با اشاره به ضرورت اهتمام برای جوانی جمعیت، گفت: موضوع جمعیت جوان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت در هر جامعه‌ای است.

وی با بیان اینکه متأسفانه علی‌رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب از سال ۹۰ تا به امروز در این زمینه حرکت جدی و عملی انجام نگرفته است،

والدین باید زمینه ازدواج آسان را برای فرزندان فراهم و آنها را به این مهم تشویق کنند و هیچ‌گونه شرایط دشواری به جوانان تحمیل نکنند، باید فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی را نیز در جامعه ترویج داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس تأکید کرد: تبلیغ برای فرزندآوری یک نوع جهاد است، تبلیغات فرهنگی، فضاسازی محیطی و رسانه‌ای برای فرزندآوری مورد توجه قرار گیرد و همه ظرفیت‌های موردنیاز در این زمینه لازم است که پای کار بیاید.

وی گفت: با وجودی که همه ما به اهمیت این موضوع واقف هستیم؛ اما نرخ باروری و رشد جمعیت در سال‌های اخیر روند کاهشی داشته است، به‌طوری‌که میزان زاد و ولد از دهه هشتاد تا به امروز در کشور کم شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار