سرکشی و حل مشکلات خانه محروم در روستای فیای بخش مرکزی کرخه

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج کرخه از خانه محروم در روستای فیای بخش مرکزی کرخه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه عصر امروز و همزمان با دهه کرامت مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه به همراه مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج شهید حسن باقری از خانه محروم در روستای فیای بخش مرکزی کرخه بازدید کرد. 

 

سروان پاسدار خالد عبدالخانی دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحيه کرخه:طی بازدیدی که در چند وقت گذشته از این خانه محروم داشته ایم، یک سری لوازم ضروری و اثاث خانه نیاز داشتند که به لطف خدا و کمک خیرین توانستیم بخشی از نیازهای آن خانواده را فراهم کنیم.

 

وی در ادامه گفت: در مرحله نخست با توجّه به اینکه خانه فاقد درب و پنجره بود، آنها را تهیه کرده و توسط گروه جهادی حوزه شهید حسن باقری نصب گردید و امروز به مناسبت دهه کرامت مجددا از این خانه سرکشی، و نیازهای دیگر را بر آورد کردیم که ان شاء الله تا تکمیل خانه، در کنارشان خواهیم بود.

 

سروان پاسدار خالد عبدالخانی با بیان این که رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، گفت:با استفاده از ظرفیت موجود در ادارات، خیرین و منطقه بایستی با هم افزایی و با کمک همدیگر، بیش از پیش به یاری محرومان بشتابیم و تا رفع محرومیت در کنار ولی نعمتان این انقلاب بتوانیم خدمتی خالصانه انجام بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار