خبرهای داغ:

حضور دو تیم از خراسان شمالی در رویداد ملی جام رسانه امید

محسن امیری مسوول بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه‌ای این استان در آن خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۹۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،محسن امیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه‌ای استان در آن خبر داد و گفت:مراسم اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید با حضور تیم های منتخب استانی در محل سالن همایش دانشگاه انقلاب اسلامی شهر تهران از صبح امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در این رویداد ملی نسبت به تولید و انتشار محتوای امیدآفرین در قالب‌های مختلف خبری و تصویری اقدام می‌کنند، بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این رویداد ۳۶ ساعته، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشکیل جبهه واحد انقلاب به منظور مقابله با حملات رسانه‌ای دشمن و ناامیدسازی مردم و تضعیف دستاوردهای نظام است.

حضور چهره های مختلف لشکری و کشوری از جمله سردار زهرایی،مسئول سازمان بسیج مستضعفین، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، سردار بلالی مشاور فرمانده هوا و فضا سپاه، علی آذری جهرمی سخنگوی دولت، حسین زاده مدیر عامل بانک رسالت کشور، محمد محیا پور مسئول سنگ آهن گهر زمین و ... از بخش های مختلف این رویداد بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار