با نزدیک شدن به فصل سرما:

بارش باران و برف همراه با وزش باد در اصلاندوز

وزش باد سرد همراه با بارش باران و برف مناطق مختلف اصلاندوز و روستاهای تابعه را درنوردید.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۹۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، بارش باران که به شکل پراکنده در مناطقی از اصلاندوز آغاز شده همراه با سردی هوا و گرفتگی آسمان فضایی متفاوت به این منطقه بخشیده و سبب شده تا یک وضعیت ناپایداری در شهر اصلاندوز و روستاهای تابعه حاکم شود.

بارش باران از سویی باعث خوشحالی کشاورزان و زارعان دیم کار منطقه شده و از سویی باعث تعطیلی برداشت پنبه شده است.

این ناپایداری همراه با بارش و کاهش دما در اغلب طی امروز و امشب ادامه پیدا می‌کند و احتمالا تا فردا هم این روند تداوم یابد.

بارش برف هم از لحظاتی پیش با شدت بیشتر شروع شده و همه جا را سفید پوش کرده است.

این درحالیست که روز های گذشته هوای آفتابی و صاف در منطقه حاکم بود بطوریکه ساکنان مجبور به خاموش کردن بخاریها شده بودند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، سامانه سرد همراه با بارش برف و باران و وزش باد که از دیروز وارد استان اردبیل شده امروز با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه داشته به طوری که در شهرهای شمالی و مرکزی استان وزش باد با سرعت بیشتری در جریان است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از صاحبان محصولات تولیدی و همچنین مرغداران و مراکز نگهداری محصولات خواست تا با تدابیری ویژه نسبت به محافظت و مراقبت از محصولات خود اقدام کرده و مانع از سرمازدگی آنها شوند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از امشب با ورود سامانه بارشی برف و باران فردا روز جمعه اغلب مناطق مرکزی و جنوبی این استان شاهد بارش برف خواهند بود به طوری که سامانه بارشی همراه با هوای سرد تا یکشنبه هفته آینده استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار