خبرهای داغ:

بازدید مسئولان فرودگاه شاهرود از روند اجلاسیه شهدا شاهرود

مسئولان فرودگاه شاهرود با حضور در مقر قائمیه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود از روند اجرایی اجلاسیه شهدای شاهرود بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،مدیر و معاون و فرمانده پایگاه بسیج معراج فرودگاه شاهرود از روند اجرایی اجلاسیه شهدای شاهرود در گلزار مطهر و مصلی پیامبر اعظم بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید مسئولین فرودگاه در جلسه ای با مسئول بسیج ادارات،معاون فرماندار و جانشین سپاه شاهرود در خصوص برنامه های اجرایی اجلاسیه شهدا بحث و تبادل نظر کرده و در خصوص برنامه های اجلاسیه توضیحاتی را ارائه نمودند.

در این جلسه مدیر فرودگاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های انجام شده در زمینه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود بر تعامل و همکاری فرودگاه در زمینه های مختلف فرهنگی تاکید کرد و گفت: ما آمادگی داریم در خصوص برپایی غرفه فرهنگی و شهدای فرودگاه و همچنین برنامه های اجلاسیه کمک نماییم و در این زمینه از هیچ خدمتی کوتاهی و درغ نداریم.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: شهدا به امام حسین(ع) تاسی نمودند و باید ما این فرهنگ را در جامعه ترویح دهیم و تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در برابر شبیخون های استکبار جهانی در بعد فرهنگی مصون سازی كند.

در پایان جلسه مسئولین فرودگاه با حضور در بخش های مختلف اجلاسیه از روند اجرایی برنامه ها آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار