با صدور بيانيه ای

حوزه بسيج كارمندان ، كارگران و اصناف شهرستان اردكان از مردم مظلوم يمن حمايت کرد

در پی تجاوز رژیم آل سعود به یمن ، حوزه بسيج كارمندان ، كارگران و اصناف شهرستان اردكان با صدور بيانيه ای از مردم مظلوم این کشور حمايت کرد .
کد خبر: ۸۵۱۱۸۲۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ،در پی تجاوز رژیم آل سعود به یمن ، حوزه بسيج كارمندان ، كارگران و اصناف شهرستان اردكان با صدور بيانيه ای از مردم مظلوم این کشور حمايت کرد .

متن این بیانیه به شرح ذیل است :

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل ثابت کرد که وظیفه ای غیر از نا امن کردن جهان و دادن مجوز کشتار زنان و کودکان ندارد .

خیانت های این شورای نا امنی ، در اتفاقات و کشتار مردم بی گناه در قرن اخیر از روز روشن تر است و خون های مظلومان جهان به گردن اعضای این شورا و حامیان آن سنگینی می کند .

از قرار معلوم ، حاکمیت قانون جنگل در دنیای کنونی از مسیر این شورا عبور می کند و قدرت های مادی بزرگ جهان به سر کردگی آمریکا قصد نابودی تمام ملت های آزاده دنیا را در ذهن خود پرورش می دهند و جز نوکران خودشان کسی را دارای حق حیات نمی دانند .

متأسفانه در قضایای اخیر یمن و حمله گسترده و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی سعودی به این کشور مظلوم و مسلمان که با چراغ سبز زورگویان عالم اتفاق افتاد ، همان طور که انتظار می رفت شورای نا امنی سازمان ملل بجای دفاع از مظلوم و محکومیت متجاوز ، ملت یمن و انصارالله را محکوم نموده و دست رژیم کودک کش آل سعود را برای نسل کشی بازتر گذاشته است .

این در حالی است که برخی از قدرت های جهان از جمله فرانسه با سفر به کشور عربستان زمینه های فروش سلاح به آل سعود را فراهم نموده اند .

ما اصناف ، بازاریان ، كارگران و كارمندان شهرستان اردكان ضمن محکومیت قطعنامه این شورای دست نشانده ، حمایت خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن اعلام نموده و بر سر رژیم صهیونیستی سعودی و حامیان آن به ویژه آمریکا ، اسرائیل ، اروپا و کشورهای مرتجع منطقه فریاد خواهیم زد .

در ضمن اصناف ، بازاريان ، كارگران و كارمندان اين شهرستان آمادگی خود را جهت یاری رساندن به مردم یمن اعلام می دارند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار