خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مهم ترین موضوع در سپاه حفظ نیروی انسانی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع پایوران نواحی اسکو، آذرشهر و عجب شیر با مهم دانستن نقش معنویت در میدان های نبرد سخت و نرم، گفت: مهم ترین و شاخص ترین موضوع در سپاه حفظ نیروی انسانی و اتکای به ایمان به جای اتکای به تجهیزات است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۲۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در این گردهمایی توجیهی که در پایگاه فداییان حضرت سیدالشهدا حوزه فتح آذرشهر برگزار شد با اذعان به نقش مهم نیروی مومن و متعهد در پیشبرد اهداف یک سازمان، افزود: آنچه موجب شده ما بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم دل های مومن و انقلابی مردم بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه در پاسداری از دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: وظیفه اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب و ارزش های آن است که برای انجام این وظیفه، در کنار آمادگی نظامی، باید در عرصه فرهنگی و جنگ نرم نیز آمادگی داشته باشیم.

حجت الاسلام عباسی ولایی با بیان اینکه جنگ در عرصه فرهنگی جهاد اکبر است، جنگ در عرصه جنگ نرم را به مراتب سخت تر از عرصه جنگ سخت دانست.

وی با تاکید بر جایگاه انس و الفت در بین فرماندهان و نیروهای آن ها، خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی فرمانده و مدیر خوب این است که بر دل ها حکومت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار